Takker så mye for det :) Jeg gir beskjed om jeg skulle rekke en tur innom. Har ikke ferie enda se, så er siste innspurt føre helga nå. Så får se hva jeg rekker. Jeg har sånn quick detaljer også, har disse to på bildet, noen som har erfaringer med noen av disse?Bjerknez skrev:På en motorsykkel som blir vasket mer enn 5 ganger i året og ikke kjørt på vinteren så trenger du ikke å tenke så mye på holdbarhet. De fleste voksene der ute beskytter sykkelen din mellom hver vask. Kjøp deg en quick detailer. Den sprayer du på sykkelen etter du har spylt den av og buffer av. Den etterlater en mild beskyttelse som holder den beskyttet til neste vask og den er uhyre enkel å påføre.
Jeg kom nettopp inn fra garasjen i skrivende stund hvor jeg brukte en Quickdetalier på alle lakkerte flater på sykkelen. Tror jeg brukte 2-3 minutter. En voks må påføres og den skal ofte herde litt før man buffer av etc. En quickdetailer bruker du samtidig som du tørker vannet av sykkelen.
Jeg ser du bor i nærheten lasse_hansen. Tar du turen hjem til meg i dag så skal du få en flaske Quickdetailer av meg som du kan teste. Jeg har sikkert en del annet snacks du kan teste også. Kaffemaskinen er klar.
Ønsker du å teste min foam cannon så gjerne det også. Litt sykkelvask etterfulgt av dekksparking er bare hyggelig på en dag som dette![]()
Du er velkommen
Foam cannon har jeg også