Har aldri vært på Gatebil-festivalen før, men blir garantert artig

Noen herfra som skal innom Gatebil-festivalen? :)
EDIT: Så ble det ikke Gatebil-festival i dag da noen må jobbe ekstra.. Prøver igjen på søndag.

Du var der hele helgen? Jeg var der fra 13-17 på søndag. Fikk med meg noe kjøring, men det meste var jo over når jeg kom dit.JK95 skrev:Jeg var der!!! Pokker at jeg ikke følger med innpå her daHvor i landet holder du til?
Kjip den der. Jeg satt fast den ene fotpeggen i støvelen min og velta sykkelen forran hele Carl berner i rushtiden for noen par uker siden.Fsva skrev:Jeg har greid å velte Street Triplen på den mest idiotiske måten...![]()
Jeg satt på sykkelen og trillet den framover 2m for at en kamerat skulle få kjørt bilen sin ut av garasjen.
Da jeg går av sykkelen var tydeligvis ikke støtta skikkelig på plass og den velter mot venstresiden. Vinkelen ble plutselig for stor til at jeg greier å holde igjen og "katastrofen" er et faktum..![]()
Jeg gikk ned sammen med sykkelen og ble liggende å le i noen sekunder før jeg turte å åpne øynene.![]()
Helsigvis ikke store skadene, men utrolig kjipt. Clutchendelen knakk der de er ment å knekke, venstre speil, barends, girsjalten, motordeksel og passasjerfotfviler fikk noen skraper.
Heldigvis ingen skader på gaffel, ramme eller tank som jeg kunne se.. :[-o< Ingen lellasjer fra motor heller som jeg kunne se..