Om noen kjenner oss igjen på turen er det bare å slå følge til Lensene og ta en prat med oss der

God tur til oss

Det er omtrent akkurat hva jeg håper påBjerknez skrev:50 mil på en dag må vel være "walk in a park" med den sykkelen du har kjellv?![]()
Når jeg klarer 70-80 mil på en dag med plastraketten min så må vel 50 mil være nærmest "en tur til butikken" med doningen din vil jeg tro
Klar for en kafferast hvis det passer , et forslag kan være utenfor Bikershop i Torbjørn Bratts veg - der ligger en pizza-sjappe med uteplass.kjellv skrev:I dag blir det nok ingen tur på meg, her er det andre prioriteringer.
Men i morgen derimotJeg har time til kontroll av kneet ved St. Olavs i Trondheim kl. 14:00 på mandag, og etter sjekk av værprognoser ser det absolutt ut til at det blir 50 mil tur-retur med FJRen dit. Ligger an til flott kjørevær, selv om de første par timene kan bli en småkjølig opplevelse. Skal bli morsomt å teste ut denne fantastiske kjøremaskinen med 50 mil på en dag.
Det hadde vært trivelig med en kaffekopp sammen med forummedlemmer i Trondheim før retur, men innser at jeg nok starter på returen før vanlige folk er ferdig på jobb. Regner med jeg er ferdig sjekket på sykehuset rundt kl. 15:00.
GlimrendeWikingTnT skrev:Klar for en kafferast hvis det passer , et forslag kan være utenfor Bikershop i Torbjørn Bratts veg - der ligger en pizza-sjappe med uteplass.kjellv skrev:I dag blir det nok ingen tur på meg, her er det andre prioriteringer.
Men i morgen derimotJeg har time til kontroll av kneet ved St. Olavs i Trondheim kl. 14:00 på mandag, og etter sjekk av værprognoser ser det absolutt ut til at det blir 50 mil tur-retur med FJRen dit. Ligger an til flott kjørevær, selv om de første par timene kan bli en småkjølig opplevelse. Skal bli morsomt å teste ut denne fantastiske kjøremaskinen med 50 mil på en dag.
Det hadde vært trivelig med en kaffekopp sammen med forummedlemmer i Trondheim før retur, men innser at jeg nok starter på returen før vanlige folk er ferdig på jobb. Regner med jeg er ferdig sjekket på sykehuset rundt kl. 15:00.
Ja hvorfor ikkeWikingTnT skrev:Flott - da kommer jeg dit i god tid før 15 og snoker litt inne på Shopen først.
Turplanlegging var ikke lett via Google maps, da det ligger en kartfeil der. Men gule sider kart fungerte, og slik blir ruta i morgen kveld. Vi håper på klarvær og havutsikt, og møtes delvis hjemme hos meg og resten på Seven 11 på Årø klokka 17:30-17:45.Bjerknez skrev:I morgen ettermiddag er det meldt OK vær i Molde og omegn og da skal jeg og kjellv (samt muligens flere han kjenner) kjøre oss en liten ettermiddagstur. Det blir naturlig nok kjellv som blir turverten da det er hans sandkasse vi leker i så han kan sikkert komme med mer info.
Men hvis det er flere som vil henge seg på så fyr løs