Det er vel ingen hemmelighet at kvaliteten på kundebehandling og service har vært kritikkverdig hos en del forhandlere.
Det tror jeg flere av oss kan skrive under på. I hvert fall kan jeg det uten at jeg skal gå i detaljer i denne tråden.
Tråden er ikke laget for å henge ut forhandlere. Derfor henstiller jeg brukerne til å ikke nevne navn på forhandlere eller ansatte om dere har historier i møte med forhandlere dere synes det er hensiktsmessige å dele.
Poenget med tråden er å utveksle meninger om det kan ha noen virkning med en slik forhandlerforening.
Sånn sett kan det naturligvis være både hensiktsmessig og nødvendig å komme med eksempler på hva man har opplevd som kan vise potensial for forbedring, sett fra et kundeperspektiv.
Norsk MC-Forhandlerforening (NMCF) selv går høyt opp på banen, noe oppslaget på NMCU's sider viser:

(http://nmcu.org/forhandlerforening-mc-forhandlere)
Så...
kjør debatt!
Men husk! ikke bruk tråden til å skjelle ut navngitte forhandlere og dere ansatte
