Eller du sitter på med meg når jeg prøver sykkelen dinSnill Vaffel skrev:Cheron: Du kan sitte å med megHvis du tørr

Eller du sitter på med meg når jeg prøver sykkelen dinSnill Vaffel skrev:Cheron: Du kan sitte å med megHvis du tørr
Innbiller meg det jaSnill Vaffel skrev:Det er kansje litt tryggere for oss begge
Det kan vel egentlig være en fordel?Gammelgutt skrev:Om noen skal sitte på med meg så må det være en person under 50 kg.
Velkommen til MCsidens Forum, evike :)evike skrev:Hva med Norgestreffet i Fredrikstad, 17.-20. juni ?
evike skrev:Hva med Norgestreffet i Fredrikstad, 17.-20. juni ?
Vi kan sikkert hjelpe til med å finne en ny kjørerute fra Drammen til Fredrikstad. Ikke noe problem.Bimma skrev:Den helga er ennå ikke plottet inn på kalenderen.
Er glad i å kjøre og synes kjøreturen til Fredrikstad er i korteste laget....MEN, kan selvfølgelig kjøre en tur oppom Nordkapp på veien for å gjøre turen litt lenger.....
![]()
Flott, da kan du jo plukke opp oss "nordboere" på veien :)Bimma skrev:Den helga er ennå ikke plottet inn på kalenderen.
Er glad i å kjøre og synes kjøreturen til Fredrikstad er i korteste laget....MEN, kan selvfølgelig kjøre en tur oppom Nordkapp på veien for å gjøre turen litt lenger.....
![]()
Hadde det ikke vært mer artig å ta den vanlige veien vi bruker til Fredrikstad da Bimma? Altså: Oslo - Finnskogen - Torsby - Tiomilaskogen - Falun - Norrköping - Linnköping - Uddevalla - Fredrikstad? Reiser du på fredag eftan, er du framme sånn i passelig tid på lørdag formiddag.Bimma skrev:Den helga er ennå ikke plottet inn på kalenderen.
![]()
Noe sånn omtrentlig som dette du hadde i tankene Jalmar...??Jalmar skrev:Hadde det ikke vært mer artig å ta den vanlige veien vi bruker til Fredrikstad da Bimma? Altså: Oslo - Finnskogen - Torsby - Tiomilaskogen - Falun - Norrköping - Linnköping - Uddevalla - Fredrikstad? Reiser du på fredag eftan, er du framme sånn i passelig tid på lørdag formiddag.Og du får med deg 20-30 mil grus på veien også.
En tur jeg gjerne kunne tenke meg å slenge meg med på
Kødder du??!! Hovedveiene i Sverige er drepende kjedelige!!AJ skrev:En tur jeg gjerne kunne tenke meg å slenge meg med på![]()
Tross det faktum at jeg synes veiene i Sverige tidvis er ganske kjedelige MC-veier...
Jalmar og jeg har det ALDRI kjedelig på tur - uansett hvor vi kjører. Men vi er ikke akkurat kjent for å velge de mest trafikkerte veiene heller.hansraymond skrev:Kødder du??!! Hovedveiene i Sverige er drepende kjedelige!!AJ skrev:En tur jeg gjerne kunne tenke meg å slenge meg med på![]()
Tross det faktum at jeg synes veiene i Sverige tidvis er ganske kjedelige MC-veier...må heller prøve å komme seg litt utenfor allfarvei for at det skal bli noe bedre.. :- :-
Hehehe.... det er jo akkurat dette det dreier seg om. Ut på tur, aldri sur..! Og moro har vi det uansett hvor vi havner..evike skrev:Kommer til å flire lenge av Jalmar og Binna på tur.
KM og jeg har det omtrent på samme måten, men vi mangla bildene. Særlig da vi kom til en bom hvor det stod noe sånt som:
"Bommen stängs kl. 17". Det var vel i grunnen da jeg skjønte at vi burde finne en annen vei.