Sent fra min C6603 via Tapatalk
Vi booket inn på hytta før showet, og fikk tømt bagasjenboksene. Hadde med sandaler, og shorts under kjørebuksa, så det var godt tilrettelagt. Jeg tok også med en sykkellås med 1,5 m wire. Da fikk vi låst fast hjelmene til sykkelen ogsåGeiroe skrev:Hyggelig at du tok med deg tremenningen på en mc-tur til showet, dere hadde sikkert en strålende tur nedover i finværet. Håper dere fikk skiftet antrekk før dere så på showet, har jo vært varmere enn vi er vant med de siste dagene.
Denne fikk jeg ikke med meg igår, satt vel akkurat og skrev. Hva slags Whisky er det? Litt kos på hytta må til. :)
Ikke noe fancy greier. The fat trout på plastflaske er helt grei reiseniste :-)
Takk selv for en trivelig kveld. I overlag mye støy for meg, ikke lett å prate, men trivelig lell. Artig å treffe Xøyvind også :-)Bjerknez skrev:Takk for en fantastisk kveld i går kjellv!![]()
*sove litt til...*
Ja, det er flaut å innrømme at jeg har brukt penger der. Problemet mitt var at jeg rakk ikke Mekomomen som stengte kl 17, og lader måtte jeg sette inn før jeg flyttet vogna til Mittet i Juni. Kjøpte to stoler der også, men de har pussig nok fungert bra. Men kvaliteten på laderen har igjen bekreftet min lave tillit til Biltemas produkter.
Kjører herifra halvtidlig på formiddagen, og har planlagt stopp i Trondheim ja. Skal innom Ride.WikingTnT skrev:Nordover..kjem dokker forbi Trondheim - ev ca når ?