Lite mc kjøring for tiå pga åpne sluser. her så eg bur e dår så fint atte det må vaskas mångje gonger te dagen. Symjebassenge te gutalarvane står heilt på spreng å må vel tappas ner litt visst me ska behella d heilt.
Har forresen bestemt meg for å skriva litt dialekt i denne bloggen. An e jo min så d kan eg fritt bestemma.. dår e for lite vestlandsspråk på dette forume visst.
Har fått t gards ein bakdempar fra ein ZX6R så ska brokas på Dominatoren. konne jo tenkt meg å fått an på snarast men der e kje plass i garasjen t å mekka akkorat nå. Det e heilt follt av syklar, traktorar å allslags andre ting så kan vara kjekt å ha. i tillegg har eg matrialer å vertøye mitt der inne. så då får eg barra drøya d å heller fokusera på å få andre ting jort før hausten slår t.
Kaos hålet:
Helle jo på å ska byggja meg ei bod på 5x5m men der e jo sjellå ver te å få forskalt ferigt. Litt klar for å få minst ein bil inn i garasjen t vinteren, 3 år si sist nå. I tillegg så jobba kånå møkje på kveld på Kiwien nå i desse ferietier. Bode ska eg laga to rom i, ett t MC me div verktøy å d så trengs for å konna mekka/ kosa med dei og ett rom t syklar, ski, traktorar, hagaredskap osv. trenge barra noge opplett nå så eg kan få støpt. sjekka o litt pris på tekjørt ferege betong å havna på ront 5000 m moms. venta på ett firma så ikkje har levert tebud ennå.
Bodprosjekt:
Har plassert hu her t tork onda terrassen foreløbigt, håpa på å få meg ein liten svipptur i ny å ne, e jo sesong lenge ennå.