Gratulerer

Gratulerer med et meget godt valg! Du har fått veldig mye sykkel for pengene, tror ikke du kommer til å angre på at du valgte denneKiMedic skrev:Tenkte jeg måtte oppdatere litt her inne. Har vært å handlet sykkel i dag! Siden min bedre halvdel er sengeliggende med feber, måtte mine 2 "gullunger" bli med![]()
Det resulterte i at jeg måtte bestemme meg for MT-07 eller den litt dyrere MT-09, samtidig som jeg måtte stoppe ei langfingra frøken på 2 år fra å klatre på kliss nye BMW
flaggskip! Guttungen på 4 tenkte at å klatre på meg mens selgeren prøver å føre en samtale passet bra. Selvfølgelig lovet de meg begge å oppføre seg som folk, men atter en gang ble jeg lurt![]()
Valgte å stroppe de fast i bilen, ga de en tyggis(noe de aldri får bilen egentlig) å satt på "Dyreparken" dvd`n!![]()
På vei inn døra igjen tenkte jeg at det lureste sikkert er å velge den rimeligste og heller bruke resten av pengene på å underholde barna de siste ukene før barnehagen åpnerDessuten var det jo akkurat denne sykkelen jeg helst ville ha!
Takk for det Elruts! :-)Elruts84 skrev:Nydelig sykkel du har.. Må virkelig si Yamaha har gjort noen råe design de siste årene. MT-07,09 og 10. Til og med 125 ser bra ut i sin klasse.
Elruts
Ja pokker.. på Speed sa de den var knekt oppe ved "hesteskoen" så den var spiss i enden..Toven skrev:Trodde det var en pipe med det første... godt gjort av nøkkern å sette seg fast daMen utrolig kjipt..
Mange takk, Jacobsen! :)Jacobsen skrev:Flott sykkel du har fått deg, gratulerer med nyervervelsen!