Hva har du kjøpt i dag?
-
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition
Re: Hva har du kjøpt idag?
Kjøpte meg en regndress på Biltema da det begynte og hølje ned i Bergen by (noe som hører sjeldenheten til :)
Kjører med dainese 2 delt skinndress med kne pucker og det hele, ankom hjemmet tørr men med total svette bye, ble jammen tett kan en si.
Finnes det bedre regndresser der ute som puster ? Uten og skrape siste rest utav minus banken?
Kjører med dainese 2 delt skinndress med kne pucker og det hele, ankom hjemmet tørr men med total svette bye, ble jammen tett kan en si.
Finnes det bedre regndresser der ute som puster ? Uten og skrape siste rest utav minus banken?
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. 

Kjøpte du den heldressen eller den todelte?
-
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition
Nomade skrev:Kjøpte du den heldressen eller den todelte?
Kjøpte heldressen :)
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. 

Koster litt, men jeg er super fornøyd med Scott sin todelte regntøy.KevinmsR6 skrev:Kjøpte meg en regndress på Biltema da det begynte og hølje ned i Bergen by (noe som hører sjeldenheten til :)
Ikke ofte man bruker regntøy, men utrolig digg med noe skikkelig når man først må bruke det.
Hadde før biltema heldress, brukte den en gang så kjøpte jeg noe annet..

http://shop.hoypuls.no/scott-ergonomic- ... njakke-gul
http://shop.hoypuls.no/scott-ergonomic- ... bukse-sort
Kjenner ikke til denne butikken(Høy Puls) men ser de har jo en del fine ting der. Er det grei leveringstid osv? Noen erfaringer med å handle der?
-
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Kontakt:
Ble litt småtteri som måtte handles! Heldigvis er ikke Yamaha sine priser alt for ille. 
Skiltholder som er vesentlig mindre en den orginale! Ble nye LED blinkers også! Disse har innebygget bremselys!
Litt større flate på orginal sidestøtte er sikkert lurt ifm. sidebagger!
Myke sidebagger til regntøy etc..

Skiltholder som er vesentlig mindre en den orginale! Ble nye LED blinkers også! Disse har innebygget bremselys!

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-Yamaha MT07, 2016
-
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Kontakt:
Givi Tankveske! 15L som blir 21 hvis man utvider.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-Yamaha MT07, 2016
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Ikke spesielt MC relatert, men jeg har oppgradert litt på pc fronten slik at PMS sesongen blir lettere og overleve...
Har bestillt meg denne rakkeren (som blir levert om ca. en uke. Min har 512MB. SSD og et Full Tower kabinett, men ellers ganske lik.
https://www.komplett.no/komplett-gamer- ... tion/11119
Ingen PC uten et oppegående tastatur og mus, så da ble også dette bestilt i går.
Tastatur:
https://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/PC ... 0000053022
Mus:
https://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/PC ... 0000053025
Måtte PMS sesongen komme

Har bestillt meg denne rakkeren (som blir levert om ca. en uke. Min har 512MB. SSD og et Full Tower kabinett, men ellers ganske lik.
https://www.komplett.no/komplett-gamer- ... tion/11119
Ingen PC uten et oppegående tastatur og mus, så da ble også dette bestilt i går.
Tastatur:
https://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/PC ... 0000053022
Mus:
https://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/PC ... 0000053025
Måtte PMS sesongen komme

-
- Motorsykkelen din: StreetTriple RS '17
Ikke det mest modne kjøpet, men revzilla hvor jeg kjøpte denne mente den bare var for jenter. Så da måtte jeg selvfølgelig kjøpe den så jeg kunne skrive at jeg som gutt også kan bruke den. Kjøpte med gull visir, for nå må jeg jo faktisk bruke den ^.^
Braaaaaap
Jeg merker jeg er litt misunnelig nåAlleBrukernavnErTatt skrev:Ikke det mest modne kjøpet, men revzilla hvor jeg kjøpte denne mente den bare var for jenter. Så da måtte jeg selvfølgelig kjøpe den så jeg kunne skrive at jeg som gutt også kan bruke den. Kjøpte med gull visir, for nå må jeg jo faktisk bruke den ^.^

-
Det er helt normalt å bli sjalu på rosa... er det pegasus eller enhjørning?Royal skrev:Jeg merker jeg er litt misunnelig nåAlleBrukernavnErTatt skrev:Ikke det mest modne kjøpet, men revzilla hvor jeg kjøpte denne mente den bare var for jenter. Så da måtte jeg selvfølgelig kjøpe den så jeg kunne skrive at jeg som gutt også kan bruke den. Kjøpte med gull visir, for nå må jeg jo faktisk bruke den ^.^
Braaaaaap
-
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Har sansen for Icon-utstyr , my tøft -har en Stryker ryggskinne/vest og en kul tekstil-jakke jeg ikke husker navnet på , kanskje hjelm neste ?
- jongsanim
- Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013
Re: RE: Re: Hva har du kjøpt idag?
Jeg har lurt på det en stund, hva heter en Pegasus med horn? Alternativt enhjørning med vinger?AlleBrukernavnErTatt skrev:Det er helt normalt å bli sjalu på rosa... er det pegasus eller enhjørning?Royal skrev:Jeg merker jeg er litt misunnelig nåAlleBrukernavnErTatt skrev:Ikke det mest modne kjøpet, men revzilla hvor jeg kjøpte denne mente den bare var for jenter. Så da måtte jeg selvfølgelig kjøpe den så jeg kunne skrive at jeg som gutt også kan bruke den. Kjøpte med gull visir, for nå må jeg jo faktisk bruke den ^.^
Fet hjelm!
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
-
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Den heter : Icon Airmada Sweet Dreams Womens Helmet..- sikker på at den passer på hue :)
Fant en for oss Italofile :
-
Re: RE: Re: Hva har du kjøpt idag?
Jeg aner ikke.. føler Rowling burde fått harry Potter opp på en og gitt oss ett navn!jongsanim skrev:Jeg har lurt på det en stund, hva heter en Pegasus med horn? Alternativt enhjørning med vinger?AlleBrukernavnErTatt skrev:Det er helt normalt å bli sjalu på rosa... er det pegasus eller enhjørning?Royal skrev:Jeg merker jeg er litt misunnelig nåAlleBrukernavnErTatt skrev:Ikke det mest modne kjøpet, men revzilla hvor jeg kjøpte denne mente den bare var for jenter. Så da måtte jeg selvfølgelig kjøpe den så jeg kunne skrive at jeg som gutt også kan bruke den. Kjøpte med gull visir, for nå må jeg jo faktisk bruke den ^.^
Fet hjelm!
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Hehe jeg håper det, kan ikke tenkte meg at det er forskjellig passform sålenge man bestiller riktig størrelse. Airmada hjelmene har ganske mange kule vinyler :)WikingTnT skrev:Den heter : Icon Airmada Sweet Dreams Womens Helmet..- sikker på at den passer på hue :)
Braaaaaap