Det som nå skjer når jeg prøver å sette på blink eller nødblinken er at sikringen går..what to do??

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg går ut å prøver! Takk!steven skrev:kople fra ledningene der bak. bytt sikring, sjekk om lys fungere uten, kople ett og ett lys bak og prøv etterhvert at det er ok.
Jupp, det var det jeg gjorde. så la jeg den pent tilbake. Så hvis jeg skulle få noe trøbbel senere, så får jeg legge på en skjøtkjellv skrev:Sørg for å isolere ledningen der den er skadet da. Ellers så risikerer du krypstrøm og kortslutning særlig i regnvær
Sent fra min C6603 via Tapatalk
Ja samme her! Skjønte jo nada når det skjeddesteven skrev:Flott at det løste seg. Er litt grønn på elektrisk sjøl så greit å sjekke underveis når man kopler.
Ja jeg tenkte det er greit å sette (løst) når problem er ordnet. Så vet man det hvis det feks blir mange svar på posten. Man vet jo ikke om det er første eller siste side, men lettere å skumme igjennom når man vet det er løst.. Ble kronglete forklart, men dere skjønnerElruts84 skrev:Flott..Greit med LØST i emne teksten. For det er mange som følger med på og har litt tanker om ting..
Elruts