På mandag var jeg en kort tur til Bygdøy på min Yamaha MT-03, 2009 modell (gått 18.000), da motorlampa begynte å lyse gult i displayet.. Jeg stoppet for å se om jeg kunne se en mulig årsak, men fant ingenting. Jeg ville satse på å kjøre den til et verksted, men da jeg skulle igang igjen ville den ikke starte. Display og lys går på når jeg vrir om nøkkelen, men slukner eller blinker febrilsk når jeg trykker på starteren. Som om batteriet ikke har nok strøm eller noen kabler har fått seg en trøkk? I følge selger som jeg kjøpte sykkelen av, så var batteriet nesten nytt (Biltema) da jeg kjøpte den i mai. Ellers har sykkelen gått veldig godt den uka jeg har kjørt..men termostatlampa har lyst rødt i displayet ved to tilfeller hvor jeg har blitt stående i kø noen minutt..med andre ord er også der noe møffins, for vi snakker 4-5min i kø før den har lyst..vet ikke om det kan ha noen sammenheng

Jeg legger ved en video av hvordan det ser ut og høres ut når jeg forsøker å få start på den.
http://vid1200.photobucket.com/albums/b ... ymy8jz.mp4
Vet det er mange flinke folk her inne, så jeg håper noen vet om dette kan ha en enkel løsning..?