Jeg kjøpte skikkelig billige Shorty hendler fra Ebay. Den første pakken jeg fikk passet ikke bremsehendelen med fordi de sendte feil feste, men jeg fikk riktig så snart jeg nevnte det uten noe ekstra hassle.Trondgv skrev:Brukte du originale? Jeg kjøpte et sett på på ebay men de passa ikke.Snikendeugle skrev: - Shorty hendler. Komplimenterer Duke som en leken sykkel. Mye enklere å bruke én finger på hendlene.![]()
Jeg har EVO-kam, DNA S1 og S2, fjerna katalysator og remapping fra KTM. Merka stor forskjell fra ca 5000 RPM og opp. Jeg har også dreva om slik som Snikende nevner ovenfor at kan definitivt anbefale det. Kevs o2 mod har jeg også. Min daua på tomgang og til tider når jeg tok inn clutchen før jeg montert EVO-kam.JK95 skrev:Ingen her som har prøvd EVO-kam i samme slengen? :)
Bestilt de samme typene for RC390'en min nå :).
Vedr. kam, tok du en 15 minutters "idle reset" etter installasjon? Det vil si å starte sykkelen og la den stå i 15 minutter på tomgang uten å røre gassrulla. Da skal ECU ta en "reset" og justere seg etter forholdene.