Hva gjør en da? Smører en den inn med noe eller legges den tør på plass?

Takk for svarKevinmsR6 skrev:Jeg pleier og legge flytende pakning på begge sider, ett syltynt lag.
Denne type pakning ekspanderer i kontakt med olje/bensin osv. Funker sikkert uten men har som sagt alltid tatt på flytende pakning på disse :)
Tusen takk!KevinmsR6 skrev:For og imot er det alltid :)
Men aldri hatt noe problem når eg har gjort det på denne måten, fordelen er bok når det har vært byttet pakning før og det gjerne har blitt skrapt av slik at en da har endel skrap/merker/spor i godset.
Dette fikses enkelt med og ha flytende pakning på pakningen slik at en fyller disse igjen og ikke får lekkasje uten. Men kan se hvilke merke eg bruker og komme tilbake til deg:) er nok stor forskjell på de ulike produktene.
Den var oppfinnsomJompa skrev:Og er man uheldigeller klumsete og ødelegger pakninga, kan man lage ei ny av en,melkepakke.
Jeg har kjørt med melkepakkepakning på kamkjedestrammeren i fem år og den er fremdeles tett.
Kjenner en som brukte ett ark i ei bok kona hadde med på turen, da han måtte opp med clutsjdekselet på ferie.SverreOlsen skrev:Den var oppfinnsomJompa skrev:Og er man uheldigeller klumsete og ødelegger pakninga, kan man lage ei ny av en,melkepakke.
Jeg har kjørt med melkepakkepakning på kamkjedestrammeren i fem år og den er fremdeles tett.
FredrikE24 skrev:Å bygge opp trimsylindern med melkepapp-bunnpakninger var slettes ikke uvanlig