MC-nyheter og MC i media
Hehe, ikke dum den. Hvor trygt det er å rote i hanskerommet i 120 km/h er nå en annen sak daGSXR skrev:Du får sørge for å ha ei findlandshette liggende i hanskrommetD_Demon skrev:De får uansett ikke med ansiktet vårt, så tviler på at det er noen fare når vi sitter på stålhesten. Bare sørge for å huske det da vi setter oss inn i en bil, det er faen meg ikke alltid like lett.

En fordel med dette vil jo være at når man først har passert den første i 120km\t stopper man og venter noen minutter, passerer den andre og har en gjennomsnittshastiget på 50.Thor Arne skrev:Kan ikke se at dette med gjennomsnitts måling kan fungere. Det er somregel påkjøring og avkjøring mellom fotoboksene. Boksene vil da måtte ta bilde av alle biler, for så å sammenligne reg. nr. og regne snittfart?
Eller er jeg helt på jordet her (også)

-
- Motorsykkelen din: Din MC her
Hva er da vitsen med å kjøre 120?!?Joppe skrev:En fordel med dette vil jo være at når man først har passert den første i 120km\t stopper man og venter noen minutter, passerer den andre og har en gjennomsnittshastiget på 50.Thor Arne skrev:Kan ikke se at dette med gjennomsnitts måling kan fungere. Det er somregel påkjøring og avkjøring mellom fotoboksene. Boksene vil da måtte ta bilde av alle biler, for så å sammenligne reg. nr. og regne snittfart?
Eller er jeg helt på jordet her (også):
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60
bare å planlegge en liten matbit mellom to bokser det, istedenfor utenom to bokser, så sparer du den tia.Ronny skrev:Hva er da vitsen med å kjøre 120?!?Joppe skrev:En fordel med dette vil jo være at når man først har passert den første i 120km\t stopper man og venter noen minutter, passerer den andre og har en gjennomsnittshastiget på 50.Thor Arne skrev:Kan ikke se at dette med gjennomsnitts måling kan fungere. Det er somregel påkjøring og avkjøring mellom fotoboksene. Boksene vil da måtte ta bilde av alle biler, for så å sammenligne reg. nr. og regne snittfart?
Forutsetter at man ikke oppdaget boksen før det er for sent....for så å stoppe. Er vel ikke så kult å være uten lappen :oops:Ronny skrev:Hva er da vitsen med å kjøre 120?!?Joppe skrev:En fordel med dette vil jo være at når man først har passert den første i 120km\t stopper man og venter noen minutter, passerer den andre og har en gjennomsnittshastiget på 50.Thor Arne skrev:Kan ikke se at dette med gjennomsnitts måling kan fungere. Det er somregel påkjøring og avkjøring mellom fotoboksene. Boksene vil da måtte ta bilde av alle biler, for så å sammenligne reg. nr. og regne snittfart?
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy..
denne kunne sikkert vært under syke bøtesatser, men i alle fall, denne er fra Drammens Tidene.
http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article? ... 20328/1001
denne kunne sikkert vært under syke bøtesatser, men i alle fall, denne er fra Drammens Tidene.
http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article? ... 20328/1001
-
- Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Fy f... det er helt sykt... Skulle fått med masse folk til en sånn aksjon...
Altså: først får de fortelle oss hvor vi skal plassere denne kvitteringen slik at den er synlig,ikke blir blåst bort eller tatt bort av andre.. Og hvis det skulle regne,hvor gjør vi da av lappen??? åååååhhhh!!!!! Jeg blir så jævlig forbanna!!!
Altså: først får de fortelle oss hvor vi skal plassere denne kvitteringen slik at den er synlig,ikke blir blåst bort eller tatt bort av andre.. Og hvis det skulle regne,hvor gjør vi da av lappen??? åååååhhhh!!!!! Jeg blir så jævlig forbanna!!!
There are only TWO kinds of music: Heavy and Metal!
Har ingen tohjuling for tiden..
Har ingen tohjuling for tiden..
Hvem har sagt at svenskene er dumme!?!
Selv om jeg har vanskelig for å tro at denne forsikringen vil gi særlig overskudd, må jeg si at dette er en forretningside i særklasse,
snakk om lettsolgt "produkt". Om forsikringsselskapene her til lands kjøper denne ideen skal jeg være den første til å bite på kroken.
Snakk om valuta for pengene.
Les
Selv om jeg har vanskelig for å tro at denne forsikringen vil gi særlig overskudd, må jeg si at dette er en forretningside i særklasse,
snakk om lettsolgt "produkt". Om forsikringsselskapene her til lands kjøper denne ideen skal jeg være den første til å bite på kroken.
Snakk om valuta for pengene.
Les