Har ett lite problem med min sykkel, den har fått tendenser..
Dette vet jeg har noe med batteriet å gjøre, men helt hvor er jeg ikke sikker på!
Slik det er, så skrur jeg på tenningen, lar alt summe seg ferdig, og skal starte.. Da sier det bare klikk, og strømmen forsvinner!
Noen ganger hjelper det å skru av og på, andre ganger må jeg slå på batteriet for at det skal skje noe..
Det kan og hende att dette hender mens jeg kjører, men da dør den ikke helt ut, men det hjelper å slå på batteriet som nevnt..
Skrudde av deksel og feste for å sjekke batteriet og polene her om dagen, men snublet over ett problem.. Fikk ikke ut batteriet..
Ser og på den ene polen, ett svart "sveise" merke, der pol møter ledning (mener det var pluss polen som hadde dette merket), men fikk ikke sjekket det noe mer, siden batteriet ikke ville ut..
Her en gang tidligere, så holdt den på på samme måte, men da klikket det bare, den startet ikke, og strømmen kuttet ikke.. Da kom det til slutt røyk ut fra området ved batteriet.. Skrudde av strømmen og sjekket at alt var ok og satte sykkelen inn.. Dagen etterpå virket alt fint igjen

(trodde på dette tidspunkt det kunne være starteren som var problemet..)
2 ting jeg nå lurer på..
1: kan min mistanke om kabelbrudd ett sted nær batteriet stemme med nevnte beskrivelser?
2: kan noen fortelle hvordan jeg får løs batteriet for å sjekke videre??
Det er Harlyen det er snakk om!
2002 883R!
Siden jeg ikke har jobb for øyeblikket, er jeg lite sugen på å legge tid og penger på ett verksted, om jeg kan slippe (pluss, dårlig erfaring med dette så langt.. hehe!)
Takker for all hjelp jeg kan få, og om noe er uklart, bare spør!!