God ettermiddag!
Her følger en liten oppdatering fra meg:
Den siste tiden har ikke alt vært som det skulle. Angst og depresjon har tatt over store deler av tilværelsen. Vinteren er sur, mørk og våt. Og ikke minst fryktelig lang. Dette er ikke et vanlig tema her på siden, men jeg tenkte jeg skulle gå foran og dele hvordan jeg har det, i håp om at det kan være til hjelp for andre i samme situasjon. Menn har vanskeligere for å søke hjelp og være åpen om sine problemer, og det er ikke slik det skal være. Man er ikke alene og det finnes massevis av hjelp å få hvis man bare orker å be om det!
Nå over til noe mer lystig.
Jeg har den siste tiden faktisk vurdert å droppe og selge Horneten for å kjøpe ny, og heller kjøpe meg en Honda Grom (heter MSX 125 i Norge) i tillegg. Det er et par irritasjonsmomenter som har fått meg til å ville kvitte meg med den, men kanskje jeg skal få utbedra det og heller more meg med den vanvittig morsomme Grom. Jeg bor jo midt i Oslo, så den passer perfekt. Det finnes uendelige muligheter for å pimpe den opp. Den har en skikkelig fet lyd, og helanlegg koster bare et par tusenlapper.
[video]
https://www.youtube.com/watch?v=6SVKlG9Iiak[/video]
For å få Horneten slik jeg vil ha den må jeg få installert en powercommander og kjørt den i benk, få vekk den forferdelig stygge skitholderen som ikke lar seg erstatte av et ferdig kit. Jeg må kutte plast og styre veldig. Det kommer til å koste en del. I tillegg må jeg ha nye dekk.
Vi får se hva jeg bestemmer meg for iløpet av vinteren.