Kan jo begynne med komptest.
Det har dem kit for på biltema. Har merkelig nok fått mye bruk for det

Kjøpte meg komp tester på biltema, den til 249kr. Men begge tappene til å skru ned i tennplugg hullet er for store. Målte yttre diameter på plugg gjengene til 10mm.FredrikE24 skrev:Holder en knapp på stempelfjærer egentlig.
Kan jo begynne med komptest.
Det har dem kit for på biltema. Har merkelig nok fått mye bruk for det
Ja for det er jo der veivhusventilasjonen går ut fra.Jompa skrev:Det er en lufteplugg, med filter eller labyrint som sørger for at olje renner tilbake på innersida av dekslet
Litt feil av meg å kalle delen for lufteplugg, det er vel heller en slangestuss.Tiller skrev:Ja for det er jo der veivhusventilasjonen går ut fra.Jompa skrev:Det er en lufteplugg, med filter eller labyrint som sørger for at olje renner tilbake på innersida av dekslet
Så om den mangler så er det kanskje ikke så rart det kommer litt olje?
Skal få bestilt opp en slik del tror jeg
Med andre ord, den er kjekk å ha på plass?Jompa skrev:Litt feil av meg å kalle delen for lufteplugg, det er vel heller en slangestuss.Tiller skrev:Ja for det er jo der veivhusventilasjonen går ut fra.Jompa skrev:Det er en lufteplugg, med filter eller labyrint som sørger for at olje renner tilbake på innersida av dekslet
Så om den mangler så er det kanskje ikke så rart det kommer litt olje?
Skal få bestilt opp en slik del tror jeg
Med to funksjoner, lufte ut overtrykk fra motoren og sørge for at mest mulig olje holder seg på plass.
Hehe, ja det er god-mopeden. En Puch Maxi S fra 1971.Jompa skrev:Uuuups. beklager.
Det er en moped på profilbildet ditt