Håper du finner deg fort til rette og får det greit fremover

Eller for å si det på en annen måte, noen har det i kjeften, mens andre bare gjør jobben sin.Jompa skrev: De er ofte opptatt av alt annet enn sin konkrete arbeidsoppgave, og de som ikke er fullt så kreative må da sørge for at hjulene snurrer rundt.
Gratulerer i massevis herifra også Jompa. Jeg er selv godt over 50 og ikke helt sikker på hvor greit jeg selv hadde klart å skaffe meg ny jobb noe sted..Jompa skrev:Satt akkurat og lesre gjennom de siste innleggene, og ser at jeg fremstår som en høyst levende talsmann for janteloven.
Fy og fy! , Jompa.
Det er da klart for alle noenlunde oppegående mennesker at det er de kreative som finner nye løsninger og bringer verden fremover.
Mens vi andre "sliterne" dilter surmulende etter......
kvase. skrev:Så høyre tastehånd er berga + gasshånda ja det var no ikke greit med tap av ferien -Men ta ferien litt senere ut rundt Des/jan med dertil leie MC i Syden som et repp plaster kan vel gå å ? -som en trøste tanke -
Har selv litt erfaring fra Gjerde-sag / bygge-sag og kløyving av fingra smaker ikke godt men det går over
God bedring av Skada hånd
bikerdude73 skrev: Her sliter jeg med og hente posten
¨Kjellrf skrev:bikerdude73 skrev: Her sliter jeg med og hente posten
Blåser det???
Nå skal ikke jeg prøve meg som hverken hobbypsykolog eller kurator.bikerdude73 skrev:¨Kjellrf skrev:bikerdude73 skrev: Her sliter jeg med og hente posten
Blåser det???
Nope..
Lite tiltakslyst for tiden bare
Jompa skrev: Lapskausen var egentlig veldig enkel å lage, bare å sette på plata klokka to, for det hadde kjerringa sagt at æ skulle gjøre,
koke opp grønnsaker og potet som ho hadde gjort klar i går kveld, skru ned plata når maten kokte og la gryta stå og småkoke til
fruen sjøl kom hjem og skar opp pølser som ho lempa oppi.
Æ kan virkelig ikke skjønne at noen sier at det er for mye styr med skikkelig hjemlaga mat
Det må være sommerkotelettene som får ho til å bestemme seg.............trasigste kjøttmaten som finnes.Kjellrf skrev:Trenger ikke kjærring for å laga lapskaus, kjøper frossen lapskausblanding fra frysedisken og noen sommerkoteletter som skjæres i bettær.
Kokes til det er serveringsklart :)
Men når jeg sier det til ho, så lagær ho'n heller sjæl....