På tide å se over skismøringa.

baffin
Bare lekker den sykkelen dinSkogstrollet skrev:Etter å ha hatt hjemmekontor hele dagen i dag så måtte jeg bare ut en tur og nyte det fantastikse været...
kjellv skrev: Bare lekker den sykkelen dinKan ikke være bare enkelt å jobbe effektivt på hjemmekontor i vakkert høstvær når man har XSRen stående startklar ute..
![]()
Men få på denne lille vindskjermen https://www.yamaha-motor.eu/no/produkte ... &year=2017 så slipper du å pirke ut innsekt under instrumentet
Så flott! Da er det jo bare å få den bestilt raskest mulig daAJ skrev:Stilig!
Minner mye om de som sitter på noen Moto Guzzi modeller. Og de funker!
Det kan jeg si basert på egne erfaringer.
Tja, frost om morgenen fikk jeg en ubehagelig påminnelse om i dag, like før kl. 8. I en høyresving på tur over en bro fikk jeg en ørliten skrens på sykkelen. Veeeldig liten, men nok til at det var merkbart. Muligens på tide å slutte kjøringen straks, mens leken enda er god.gsx750_80 skrev:[img][/img]
Vikanlandet, Stjørdal, i dag. Det har vært svært fine kjøreforhold i en ukes tid, i og rundt Trondheim. Tidvis frost om morgenen, men stort sett tørre veger, og 10-15 grader C på dagtid.
Kult bildeFsva skrev:På vei hjem fra Oslo i dag ble det en stopp langs vegen.
Klar og fin himmel med dansende nordlys lavt over horisonten. Dessverre greide jeg ikke å få et skarpt bilde av både sykkel og nordlys, men det var veldig tydelig for øyet :)
Nice!Fsva skrev:På vei hjem fra Oslo i dag ble det en stopp langs vegen.
Klar og fin himmel med dansende nordlys lavt over horisonten. Dessverre greide jeg ikke å få et skarpt bilde av både sykkel og nordlys, men det var veldig tydelig for øyet :)