- med piggdekk og servicehåndbok
- 2005 modell DRZ400S
Skal hente den i kveld

Om du kjører i Oslo i vinter kan vi lage drz400s treff på piggdekkE-strom skrev:Denne:
- 2005 modell DRZ400S
Skal hente den i kveld![]()
Gratulerer! Ser rasende festlig ut. Spekulerte litt på å ringe på denne jeg og, men fikk ikke ut fingeren..E-strom skrev:Denne:
- 2005 modell DRZ400S
Holder til i Trondheim, og med prøvekjøringen friskt i minnet mener jeg bestemt at jeg ikke kommer til å krysse Dovre med denne i vinter - piggdekk eller ikkejongsanim skrev:...
Om du kjører i Oslo i vinter kan vi lage drz400s treff på piggdekk
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Fint for meggsx750_80 skrev:...
Gratulerer! Ser rasende festlig ut. Spekulerte litt på å ringe på denne jeg og, men fikk ikke ut fingeren..
Se der, ja! Fornuftig vinterforberedelse det derE-strom skrev:Denne:
- 2005 modell DRZ400S
Nice! Gratulerer med ny sykkelE-strom skrev:Denne:
- 2005 modell DRZ400S
sfRoyal skrev:Noen tips til ettermontert cruise control?
Tja...kusa skrev:Fikk denne i posten igår: http://sharkspeed.no/product-v270mattbluetooth !
Klar til ny sesong! Tror dere denne er god?! :)
Takk for svar, skal bruke denne neste sesong så kan jeg heller gi deg en tilbakemelding! :)AJ skrev:Tja...kusa skrev:Fikk denne i posten igår: http://sharkspeed.no/product-v270mattbluetooth !
Klar til ny sesong! Tror dere denne er god?! :)![]()
Jeg har kjøpt en del kjøreklær fra Sharkspeed - med vekslende hell, skal det innrømmes...
Samme med hansker.
X-Tech tekstildressen fra Sharkspeed, som jeg har brukt denne sesongen, virker å være solid og holder seg godt. Tror nok denne vil vare et par-tre sesonger til i hvert fall.
Har en ryggskinne fra "Protect Wear - the safety kick", samme navn som på hjelmen du har kjøpt. Den funker også helt fint fortsatt etter en sesong.
Men hjelmer fra Sharkspeed har jeg så langt styrt unna. Kanskje det ikke er noen grunn for å gjøre det...?
Hører gjerne om dine erfaringer med denne etter noen tids bruk.