Nei! Her er det på tide med en oppdatering!Dexter skrev:Tja, får vel hive meg på her jeg også da.
Kan jo starte med litt om meg og mitt (MC-liv) så langt.
Jeg er født i Harstad samme år som Flåklypa Grand Prix hadde premiere. Har flyttet litt rundt etter som årene har gått. Har bodd 10 år på Sortland, litt i Bø i Vesterålen, litt i Harstad naturligvis og en snartur i Svolvær...men det snakker vi ikke om. Siste 4 år bodde vi i Lakselv i Finnmark, men flyttet ned til Kongsberg i sommer. Som ungdom hadde jeg naturligvis et par 3 mopeder som ble både demontert, trimmet og behørlig tunet alle veier. Jeg er gift, har 3 barn - 1 privat og 2 felles7 år, 4 år og 1,5 år. Og jeg er helt og fullestendig ferdig med barneproduksjon!! Jeg kjørte opp til kl. A i 2003, men kjøpte ikke sykkel før høsten 2007. Jeg kjøpte da en ZX6R 99 modell som jeg har enda. Ønsker meg litt mer kubikk og mindre fart når pengeboka måtte føle for å være med på det...
) Jeg jobber for tiden i forsvaret og trives for så vidt me det, men har ikke fast jobb der... så det er bare FPT og vår hærre som vet hvor lenge jeg får fortsette med det... Jeg er ofte omtalt som datanerd... da er vel faget mitt behørlig avslørt...
Har campingvogn og finner glede i også i campinglivet. håper å komme i kontakt med andre i Kongsberg-området etterhvert som jeg kan kjøre mc sammen med. Konas interesse på området er mindre eller tilnærmet lik 0... Da kommer jeg ikke på mer å skrive om her i denne omgang. Mer kommer vel plutselig
Prøver på nytt, skriver fra der det ikke lengre stemmer...

Veldig gammelt: Jeg er født i Harstad samme år som Flåklypa Grand Prix hadde premiere. Har flyttet litt rundt etter som årene har gått. Har bodd 10 år på Sortland, litt i Bø i Vesterålen, litt i Harstad naturligvis og en snartur i Svolvær...men det snakker vi ikke om. Siste 4 år bodde vi i Lakselv i Finnmark, men flyttet ned til Kongsberg i sommer. Som ungdom hadde jeg naturligvis et par 3 mopeder som ble både demontert, trimmet og behørlig tunet alle veier. Jeg er gift, har 3 barn - 1 privat og 2 felles

Gammelt: Edit 19.03.2015. Bytta til Honda CBF1000 (Jane) høsten 2010. Etter en lengre tur med Kawaen var det klart at jeg måtte ha en mer turprega sykkel... måtte nesten knekke meg av "lille grønne" på vei hjem fra en spontantur som endte i Åndalsnes sammen med Globe og AJ. Jeg er nå separert, men bor fortsatt i Kongsberg-området og kjører sykkel så ofte tiden tillater det. Er kjempefornøyd med Hondaen, så den blir jeg nok å ha i lang tid. Jobbsituasjonen er den samme som først beskrevet, men er nå aktivt på utkikk etter andre ting å gjøre...
Nyeste: Edit 22.07.2023. Ser at jeg var separert i forrige oppdatering. Det gjelder ikke lengre. Er gift med samme dama