Etter å ha fulgt med i lang tid inne på forumet her som "gjestebruker" fant eg ut at det var på tide å ta steget videre å bli "medlem"!

Uttalige timer har blitt brukt til lesing av "bloggen", og eg må si at eg er mektig imponert over mange av skriveriene!
Eg kan starte med en liten introduksjon om meg selv...
Kommer fra det stormfulle vestland, og må snike meg ut på sykkel´n mellom bygene som regel... hehe
Min MC-interesse begynte i 12-13 års alderen. Fra eg var rundt 14 år gammel ble Finn.no brukt flittig brukt til kikking på alt som forflytter seg på 2-hjul. Da konfirmasjon var overstått, ble det noen måneder med ivrig kikking på Finn.no nok en gang... Mens eg satt i Bergen på klassetur, kom eg over en Aprilia RS125 2010 modell. (2-Takter) Denne var bare 1,5 timers kjøring hjemmefra, og eg kunne dermed ikkje la denne muligheten gå fra meg. Skuta hadde kun 6900km på klokka, og var velholdt! Min far ble satt på saken, og sykkelen ble hentet med en gang man var komt hjem fra klasseturen.
Eg kom meg gjennom opplæringen på Klasse A1 med kun det obligatoriske... Så etter å ha brukt 14 høvdinger stod det en rimelig stolt 16-åring på utsiden av Vegstasjonen med svimerker i lommen av det rykende ferske sertifikatet!

Kjørerlæreren spurte om eg hadde øvelseskjørt mye, og det skal eg ikkje legge skjul på at eg gjorde... Klokket inn om lag 2000km på 2-hjul sammen med min far!
Etter 2 sesonger, og 11 000km solgte eg Aprilia´n videre.
Saken var klar, så snart eg var gammel nok skulle A1 sertifikatet oppgraderes til A2!
I April i år var eg stolt eier av Klasse B, og i Mai låg A2 også nytrykt på det lille, rosa plastkortet...
Sykkel ble for øyeblikket prioritert bort til fordel for bil...
Gikk til innkjøp av ein VW Scirocco 2013 Modell med 1,4TSI som yter hele 160Hk!

Savnet etter å kjøre sykkel ligger i klør i fingrene hver dag...
Rett før skulestart tok eg en sjefsavgjørelse -> Bilen skulle selges, for denne karen skal over på 2-hjuling igjen!

Bilen er solgt, og letingen etter et skikkelig høstkupp er i gang!
Planen om en ørliten intro gikk "rett vest", men håper skriveriet er godkjent for denne gang! :) hehe