Jeg får kaste meg ut i det og gjøre et forsøk på en blogg jeg også , så får vi se hvor mye det blir ut av det

Får begynne å presentere meg og min mc historie i korte trekk:
Startet med lett motorsykkel i 1984 og fikk en helt ny Yamaha RD 80 som gav en halv hest mindre enn 100 kubikkerne men gikk like godt p.g.a vekten.
Fikk først lappen på bil før tung sykkel ble kjøpt i 1987 , da kjøpte jeg en av de første Kawasaki GPX 750R i landet som var ganske rå med sine 106 hk den gangen.
Denne sesongen kjørte jeg på ferie helt til Rimini i Italia som var ganske tøft for en 19 åring

Vi var en gjeng som hadde startet en mc-klubb i Bergen som het Victory og var stolte av merket vi hadde på ryggen.

Desverre var jeg uheldig da vi nesten var kommet hjem , jeg krasjet med en annen sykkel på Evje og kondemnerte min nye sykkel

Det gikk heldigvis bra med både meg og rypen jeg hadde bakpå og fikk ny sykkel av samme type som ble tatt ut sesongen 1988.
Med den sykkelen ble det foretatt nok en lang tur sommeren 88 , da turen gikk til Østerrike på kryss og tvers , nok en flott tur som endte bedre enn den første.
Året etter , altså i 1989, var jeg klar for noe større og byttet ut 750en i en helt ny Kawasaki ZX10 som var rå med sine 136hk.

Denne sommeren kjørte vi til Benidorm i Spania med en svipptur innom Andorra på hjemveien , dette året hadde jeg med en eksosrype som ble og enda er min kone :)

På autobahn i Tyskland klarte jeg å kjøre fra en Porsche 911 med ZXen

Disse årene var preget av sykkel 24 timer i døgnet og dro på treff hver eneste helg , en fantastisk tid.

Så ble det brått alvor i heimen , jeg og min tilkommende flyttet sammen i eget hus og fant ut at vi skulle gifte oss.
Dette gikk fort og plutselig var rypen blitt min kone og hadde boller i ovnen

Sykkelen ble byttet ut i et kjøretøy som var mer egnet til barnestol og det ble et par år uten sykkel desverre.
I 1996 klarte vi utrolig nok og vinne noen penger i et omdiskutert lotteri den gangen og jeg fikk innvilget søknad om å kjøpe ny sykkel

Derfor ble en helt ny Honda CBR 600F2 kjøpt i 96 og den ble brukt mindre enn jeg hadde håpet , men jeg hadde i allefall en motorsykkel.

Etter et par år ble det nye boller i ovnen og vi flyttet til et nytt og større hus. Hondaen ble brukt som egenkapital til huset og jeg var nok en gang uten mc...
I 2008 ble sykkel drømmen realisert i gjen og denne gangen følte jeg meg klar for en Harley , en 2008 modell Harley Davidsson XL1200C ble handlet inn og var en drøm å ha for en som liker å holde ting rent og pent

Men rastløs som jeg er meldte lysten om eventyr seg inn og da passet ikke Harleyen inn , en ny doning var på trappene...
I 2009 reiste jeg til Kristiansand å kjøpte en ett år gammel BMW R1200 GS som jeg har i dag.

Sykkelen er en drøm og kan ikke tenke meg noe bedre fremkomstmiddel , om jeg skulle hatt noe nytt måtte det blitt en GSA , men vi får se en gang

Dette var en liten historie om meg og syklene mine men har også en kjærlighet for biler og båter , jeg har hatt svært mange biler og båter også men det får bli en historie en annen gang.
Ellers kan jeg vel fortelle at jeg liker å fotografere og er med i en lokal fotoklubb som jeg synes er kjekt.
Trives svært godt i naturen og går ofte i fjellet , gjerne alene i en ukes tid med telt og kamera

Nei nå begynner det å bli sent så det for være nok for denne gang......god natt