Men har Cheron hytte da?Onsløv skrev:Jeg hadde mye heller kjøpt meg en ATV med brøyteskjær... Da kunne jeg brøytet/kjørt på jobb om vinteren og hatt den som redskap på hytta om sommeren. Evnt reserve-"MC"

Men har Cheron hytte da?Onsløv skrev:Jeg hadde mye heller kjøpt meg en ATV med brøyteskjær... Da kunne jeg brøytet/kjørt på jobb om vinteren og hatt den som redskap på hytta om sommeren. Evnt reserve-"MC"
Sikkert :) Men i morra skal ny snøfreser handles inn. Så da røyk de sykkelpenga gitt..Onsløv skrev:Det har jeg ingen anelse om, ei heller ingen interesse.
Men på de traktene han bor, kunne han sikkert brukt ATV'en til mye nyttig..
cheron skrev:Sikkert :) Men i morra skal ny snøfreser handles inn. Så da røyk de sykkelpenga gitt..Onsløv skrev:Det har jeg ingen anelse om, ei heller ingen interesse.
Men på de traktene han bor, kunne han sikkert brukt ATV'en til mye nyttig..
En kommentar tilAJ skrev:cheron skrev:Sikkert :) Men i morra skal ny snøfreser handles inn. Så da røyk de sykkelpenga gitt..Onsløv skrev:Det har jeg ingen anelse om, ei heller ingen interesse.
Men på de traktene han bor, kunne han sikkert brukt ATV'en til mye nyttig..![]()
Tru'kke du har'e verre enn meg når det gjelder snø. Legger ut bilder i morra for å vise elendigheten som gjorde at jeg måtte bruke et par timer for å rydde unna alt sammen... Mye arbeid, men jeg kommer uansett ikke til å handle inn freser i stedet for sykkel, nei!![]()
Ja... nå er jeg heldig å ha sykkel, da... Men eventuelt oppsparte sykkelpenger ville ganske sikkert aldri gått til å kjøpe snøfreser uansett.
Da hadde jeg heller slengt noen kroner til en lokal gårdbruker for å få han til å stikke innom med traktor og freser...
I know, i know.. Ett par tre hundre tusen kr i banken hadde ikke vært feil nå..AJ skrev:Ingen grunn til å argumentere mot dette![]()
Men likevel... en snøfreser
Da er det en traktor foran, når den koster så mye.Jalmar skrev:Det må da gå an å finne en snøfreser som er billigere enn et par tre hundre tusen?
Det er viktig å prioritere familien.cheron skrev:En kommentar tilAJ skrev:cheron skrev:Sikkert :) Men i morra skal ny snøfreser handles inn. Så da røyk de sykkelpenga gitt..Onsløv skrev:Det har jeg ingen anelse om, ei heller ingen interesse.
Men på de traktene han bor, kunne han sikkert brukt ATV'en til mye nyttig..![]()
Tru'kke du har'e verre enn meg når det gjelder snø. Legger ut bilder i morra for å vise elendigheten som gjorde at jeg måtte bruke et par timer for å rydde unna alt sammen... Mye arbeid, men jeg kommer uansett ikke til å handle inn freser i stedet for sykkel, nei!![]()
Ja... nå er jeg heldig å ha sykkel, da... Men eventuelt oppsparte sykkelpenger ville ganske sikkert aldri gått til å kjøpe snøfreser uansett.
Da hadde jeg heller slengt noen kroner til en lokal gårdbruker for å få han til å stikke innom med traktor og freser...![]()
Jeg er nyetablert i nytt hus og trenger bortimot alt :- Mc kan jeg kjøpe når hverdagen er satt. For meg er det luksus å ha mc stående med gjeld, men det er ikke aktuelt om det gjør at vi ikke får råd til ting vi trenger til hus, hjem og samliv..![]()
Min prioritering i ett nøtteskall...