gsx750_80 skrev:
Jammen var det mange tilsynelatende flotte og sunne ungdommer på disse bildene!

Ekstra flott at det er så mange mc-interesserte unge kvinner. Håper å se mange av de på vegen, og andre steder,
kommende sesong.
Vel, så vidt jeg skjønner det, er disse damene oftest leid in for å se pene ut. Ikke sikkert så mange av de faktisk kjører/er interessert i MC egentlig.
Nå ønsker jeg egentlig ikke å være altfor negativ her, men synes mest det er teit og gammeldags. Trenger diverse produsenter virkelig lettkledde damer for å fange intressen til folk? Stoler de ikke på att motorsyklene (eller hva andre produkter det gjelder, for all del), har tilstrekkelig trekkekraft i seg?
Eller for å vri litt på det:
Hva med oss damer som faktisk er interesserte i og som kjører MC? Skal ikke vi få oss noe eyecandy? Hvor er de lettkledde guttene våre?
Neida, men hvis det må være 'pene jenter' der, så kle de hellre i ordentlig MC-utstyr, vis frem at det faktisk finnes utstyr for damer og at det faktisk er tøft å bruke det. Tror faktisk det hadde trukket flere av oss til MC-verden

Selv er jeg nok mere svak for menn i full MC dress enn med bar overkropp
Og til sist: beklager den litt frustrerte klagingen her, vil ikke ødelegge moroa for noen. Blir bare litt oppgitt til tider...
Nyt videre av mange flotte motorsykler - jeg ønsker i hvert fall at jeg hadde mye penger, svær garasje og 100% fritid når jeg ser på alle nydelige sykler som finnes