Har alltid elsket Europaturene våre, men har måttet innse at det å komme seg ned dit spiser opp kreftene og når vi endelig er fremme på de koselige plassene så er jeg utkjørt. B-løsning er nå på plass

Har anskaffet en VW Crafter som frakter oss selv, motorsykler og bagasje ned til omtrentlig reisemål. Da kan jeg kjøre korte etapper på opp mot 20-25 mil per dag uten å bli helt utslitt. Kassebilen skal altså ikke være med rundt omkring i ferien, kun et transportmiddel for å spare kjøretid ned.
Neste år ser dette ut til å bli området rundt Heidelberg for at vi skal kunne kjøre Rhindalen opp, Moseldalen ned (de kjennes ikke sånn ut, men ser sånn ut på kartet), en svipptur innom Luxembourg, kanskje en svipptur nedom Frankrikes nordlige deler (har aldri vært i Nancy, men hører folk skryte av den byen) og så tilbake til Heidelberg. Laste syklene inn og frese opp Tyskland/Danmark hvor det da blir "greit" med motorveier for transportetappe hjem igjen hvor vi også kan bytte på å kjøre.
Har ikke fasitsvaret enda, men innbiller meg at dette kommer til å bli en god sommerferie :[-o<