
http://www.finn.no/87447663
Enkelt spørsmål, er den noe å satse på? Hvor mye vil det koste å regge den, deletilgang, holdbarher, hva tror folk?
Første gang du tryner, har du knust en radiator. Såvidt jeg har hørt, kan en radiator på denne bli skadet/få lekkasje hvis den detter av støtta, er du uheldig.SverreOlsen skrev:Ser en vekk fra dele problemet hadde det vær ein grei pris for banebruk.
Haha ser det nå, radiatoren er jo det første som treffer bakkenKjellrf skrev:Første gang du tryner, har du knust en radiator. Såvidt jeg har hørt, kan en radiator på denne bli skadet/få lekkasje hvis den detter av støtta, er du uheldig.SverreOlsen skrev:Ser en vekk fra dele problemet hadde det vær ein grei pris for banebruk.
Dette er sikkert nytt for mange her inne, kansje en burde hatt en egen tråd om det?kjellv skrev:Skal du ha den med skilter på så må du i hvert fall tenke og handle svært fort!
Denne holder ikke kravene til Euro4, og har ikke vært registrert innen EU før? Etter 01.01.17 er det ikke mulig å registrere den!
Da slår Euro4 inn for fullt, og denne blir da en dele/banesykkel, uregistrerbar.
Importørene har nå hatt en runde der de søker om unntak for de Euro3 syklene som er igjen på deres lagre og hos forhandlerne, disse kan da registreres. Andre ikke!
Vær ellers veldig forsiktig dere som har tanker om import til våren/sommeren. Kommer dere over en ny og ureg. overligger der ute, sjekk den nøye så dere slipper å kjøpe katta i sekken..
Vi har jo detSverreOlsen skrev:
Dette er sikkert nytt for mange her inne, kansje en burde hatt en egen tråd om det?
NMCU skrev:For bruktimporterte sykler - altså sykler som har vært registrert i et annet land - men som ikke er registrert i Norge, er det ingen endringer. Slike sykler kan stå i garasjen så lenge man vil, og så tas fram og registreres når man vil.