Noen som kan anbefale en som er flink til å foliere?
Noen som kan anbefale en som er flink til å foliere?
Noen som vet om et sted som er flinke til å foliere? Skulle ha fått foliert rammen på Min gsxr.:)
Re: Noen som kan anbefale en som er flink til å foliere?
Er ikke rammen veldig grov i tekstur da?
Litt, men da mener du det ikke går?Juicebox skrev:Er ikke rammen veldig grov i tekstur da?
Tviler det vil se så bra ut da det ikke får bra nok heft. Kombinasjon av varme fra motoren så gjør ikke saken bedre. Er ihvertfall min mening
Om det går an å foliere din ramme eller ei vet jeg ikke, men kan iallfall komme med en anbefaling.
Scandinano i Drammen er utrolig dyktige. Har en kompis som har fått foliert masse syke greier med topp resultat, hver gang.
Scandinano i Drammen er utrolig dyktige. Har en kompis som har fått foliert masse syke greier med topp resultat, hver gang.
-
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Kan jeg spørre hvilken farge du tenker? Ellers er jeg noe enig med Juicebox, tror kanskje det bli litt vanskelig å få god heft, men du må gjerne prøve :) Er det snakk om en farge som faktisk kunne sett bra ut permanent kan du jo strippe ramma og pulverlakkere 

Snakk om Carbon folie:) men får helle kjøpe "deksel"som du får satt utenpå ramma:)JK95 skrev:Kan jeg spørre hvilken farge du tenker? Ellers er jeg noe enig med Juicebox, tror kanskje det bli litt vanskelig å få god heft, men du må gjerne prøve :) Er det snakk om en farge som faktisk kunne sett bra ut permanent kan du jo strippe ramma og pulverlakkere
Hadde samme sykkel før og hadde faktisk ekte karbondeksler rundt ramma. Om det var vits, det vet jeg ikke
Men uansett, ekte karbon ser mye bedre ut enn fake karbon.
Kanskje det funker og ser bedre ut om det er disse karbonfoliene som har tekstur...

Kanskje det funker og ser bedre ut om det er disse karbonfoliene som har tekstur...
Husker du hva du måtte gi for de?Juicebox skrev:Hadde samme sykkel før og hadde faktisk ekte karbondeksler rundt ramma. Om det var vits, det vet jeg ikkeMen uansett, ekte karbon ser mye bedre ut enn fake karbon.
Nei det husker jeg ikke! Mer enn 5 år siden!
Driver å leter litt på nette. Men ikke så lett å finne ser det ut som:/Juicebox skrev:Nei det husker jeg ikke! Mer enn 5 år siden!
Hvilken versjon er dette da? Hadde k6-k7. Er kanskje bare å søke "Gsxr 600 carbon frame cover" eller noe?
Har en l4Juicebox skrev:Hvilken versjon er dette da? Hadde k6-k7. Er kanskje bare å søke "Gsxr 600 carbon frame cover" eller noe?
Gammel tråd men kanskje like aktuell …
https://askerautospa.no/foliering-av-motorsykkel-pris/
Grunnleggende Enfarget Foliering: Fra 16 000 til 30 000 NOK.
Kompleks Design med Spesialfarger: Fra 18 000 til 30 000 NOK.
Custom Design og Detaljert Arbeid: Over 30 000 NOK.
https://askerautospa.no/foliering-av-motorsykkel-pris/
Grunnleggende Enfarget Foliering: Fra 16 000 til 30 000 NOK.
Kompleks Design med Spesialfarger: Fra 18 000 til 30 000 NOK.
Custom Design og Detaljert Arbeid: Over 30 000 NOK.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1