Gammelgutt skrev:everett skrev:småkubikk galskap?...hmm... nu si æ det rett ut:P synes det er idiotisk når 16åringer tar lettlappen, kjøper sykkel for 40tusen, bruker 20-30tusen i trim. 2 år senere så blir sykkelen solgt for 24tusen.
Åkken er det her som er 16år. Hverken Pollti eller gammelgutt er tenåringer, men vi har likevel sansen for småkubikk, dvs under 4-500 ccm. Og vi trimmer itte mopedene våre men kanhende at det blir innkjøpt litt stæsj, f.eks har jeg kjøpt tanktrekk med bag, og til sommeren blir det fullt kuffertsett på Il Tempo Petit (250 ccm).
Ps.
Je er gammal nok til at je kunne vøre bæssfar din.

Vi er sikkert så gamle at det gror mose på oss og Gammelgutt ? Å trimme 124ccm er er bortkastet. Da kjøper vi heller en 203 ccm fra Itialia og en 124 ccm fra Korea.Tenk så gøy det det hadde vært hvis Kim Il Sun hadde startet storstilt MC export. Jeg liker billig rallamikk jeg.

Høggærn din ligger i garasjen og venter på deg forresten. 2 minutters skruing så kjører du herfra med stil, Ikke tenk på penger Det tar vi til sommeren og når vi er i go lune begge to.
Ikke la ungdommen med svære kubikkvolum i sikte hisse deg opp. De oppdager med tiden at en kan ha like moro med SMK som en kan ha det stor kubikk. De beste opplevelsene har jeg hatt med SMK ihvertfall. Noe av de beste er med en MZ 125. Overlegen var kanskje ikke like imponert da grisene ble bært inn i operasjons stua.
Søster Anne, få ungene til å holde kjeft !Overlegen var nærmeste nabo så han var fryktinngytende-. Men vi sov ånkli godt den natta ihvertfall. I ettertid så lurer jeg litt på hvorfor han dopet oss så sabla ned for ? Jeg er glad for at jeg ikke het Anne den natta.

Det ble skilsmisse og rør noen år etterpå. Overlegen ble gift med Søster Anne ihvertfall. Men MZen ble det aldri greie på etter kræsjen. Da gikk jeg over til Suzuki. Og det gikk ikke bra det heller. Men det er en annen historie.