Heia kvase!
Mitt inntrykk..(har periodevis fulgt med et par år uten annet enn tilfeldig aktivitet før det siste) er at noen kanskje ikke helt finner seg til rette med å legge ut sine meninger.
"Min mening" er at det er ubegrunnet, for de fleste.
Tonen her er relativt høflig og voksent, i motsetning til noen andre steder.
Med adresse Arendal, har du nok møtt min Spahettiræser som jeg har kjørt 150.000 km de siste årene, det meste på veier i det området. Jeg er den ensomme ulv (som drepte en elg i sept) fordi ingen andre ( som jeg treffer) orker mine kjørestrekninger.
Da jeg ikke søker generell sosial mc kontakt...er dette blant de få stedene jeg blir motorsyklist,

dersom en ser bort fra noen få fellesturer fra Harebakken hvert år for å vise at jeg lever.
I min alder er det meste sagt og gjentatt alt for mange ganger...så all praten sliter meg ut. Kjøregjengen er så hyggelig at jeg gjerne vil gi positivt bidrag...men velger som oftest 15-20 mil ekstra. Ikke er jeg spennende å snakke med heller. Livet mitt består av jobb, søvn...og noen mil på mc. That's it. Hater sport på tv, aner ikke hvem som er verdensmester i noe som helst, helsa forbyr jogging, jobben utelukker overdreven Harry Handel og syntes det er bortkastet tid å spise på dagsturer på mindre enn 10 timer. Altså ganske kjedelig og så kjedelig at jeg selv sovner under opplistingen.
Men, hvis du er "less talk, more action" type, som liker en tur rundt Setesdalen og Dalen uten annet enn bensinpauser som søndagstur...kanskje jeg da har funnet turfolk. Holder meg stort sett til fast dekke. Grus ok, men da går det sent.
Ellers 65 år i full jobb, uten å ta ut pensjon. Fruen vil ikke på mc, men voksen datter er alltid med på langturer. Helsa forbyr lange turer over flere dager alene, da kroppen ikke vil bære bagasjen. Har fått kubikk og HK syken på mine gamle dager. Har satt grensen ved 1000ccm, men The Sky is the Limit for HK. Elsker lurium gadgets som viser seg å være ren humbug.
Etter overgang til Kawasaki har jeg vurdert å bytte signatur til Nagasaki....hvis den er ledig. Det passer. Kun få dager etter overgang, ble det et himla smell og er nettopp friskmeldt for kjøring etter mer enn 3 måneder.
Mvh
Spaghettiræser/Nagasaki