Et flott album fra en stor artist...:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=RPbuxapYWFc[/video]
Musikkgaver som dette med stor spennvidde settes det alltid stor pris

15 minutterBjerknez skrev:For meg er det med julegaver en eneste stor irritasjon. Jeg forstår at unger synes dette er gøy og jeg syntes det selv som barn, men som voksen blir dette bare en pinlig greie.
Nå har ikke jeg barn selv, så da stiller vel ting seg annerledes muligens, men jeg synes det er kleint og sitte forran et grønt tre og pakke opp presanger man svært sjelden hadde kjøpt seg selv eller ønsker seg.
Men nok om det... og over til hva jeg kan huske at jeg pakket opp forran treet:
- En nøtteknekker fra et søskenbarn
- Den obligatoriske pakken med AXE shampo/dushsåpe/deodorant fra min Onkel i Nord
- En hekleduk til meg og madammen fra noen bekjente på Løten
- Et gavekort på 200,- på TilBords (mulig jeg kjøper meg en dassrullholder i plast...)
- En skål med godteri fra nok et søskenbarn (Kokos sjokolade..som jeg forøvrig aldri har vert særlig glad i)
- Et sett med kjøkkenglass fra naboen (Har hundreogførtitusen glass fra før av)
- Ett sett med håndkler til badet (jippi liksom...) fra nok et søskenbarn... (ja, har en del søskenbarn)
- En pose med julekaffe og en røkelaks fra en nærmere slekt. (røkelaksen var godt ut på dato!)
Den mest nyttige gaven fikk jeg faktisk av bikkja mi (gjennom madammen). Nemlig en Statoil Kopp (Circle K) for 2017. Denne bruker jeg faktisk og jeg kjøper en hvert år! Så det var en innertier! :)
Av mine foreldre fikk jeg penger (enkelt og greit. Sånn skal det gjøres!!)![]()
Ellers så kjøper ikke jeg og madammen gaver til hverandre til Jul. I steden bestemte vi oss for å sette av penger slik at vi muligens kan ta en to ukers til New York neste år.
Å gi/få gaver til/fra de helt nærmeste synes jeg er greit, selv som voksen. For min del blir det mine foreldre og madammen. Og motta gaver fra andre blir bare pinlig. Har man ikke bedre fantasi enn å gi en mann i 40 årene en hekleduk så kan man jaggu meg heller la vær og heller bruke pengene/tiden på egne unger.
Å nei... ingen andre enn dem nærmeste fikk gaver fra meg.
Så hva ga jeg til mine foreldre?
Jeg kjøpte noe dem hadde ønsket seg lenge. En ny Microbølgeovn. Madammen fikk en tullegave (for vi hadde jo planlagt og ikke kjøpe noe stort til hverandre) og da ble det en kupong hvor det sto 15 minutter med sengekos med meg.
Holder lenge med 15 minutter. Bedre å gjøre det flere gangerWikingTnT skrev:15 minutterBjerknez skrev:For meg er det med julegaver en eneste stor irritasjon. Jeg forstår at unger synes dette er gøy og jeg syntes det selv som barn, men som voksen blir dette bare en pinlig greie.
Nå har ikke jeg barn selv, så da stiller vel ting seg annerledes muligens, men jeg synes det er kleint og sitte forran et grønt tre og pakke opp presanger man svært sjelden hadde kjøpt seg selv eller ønsker seg.
Men nok om det... og over til hva jeg kan huske at jeg pakket opp forran treet:
- En nøtteknekker fra et søskenbarn
- Den obligatoriske pakken med AXE shampo/dushsåpe/deodorant fra min Onkel i Nord
- En hekleduk til meg og madammen fra noen bekjente på Løten
- Et gavekort på 200,- på TilBords (mulig jeg kjøper meg en dassrullholder i plast...)
- En skål med godteri fra nok et søskenbarn (Kokos sjokolade..som jeg forøvrig aldri har vert særlig glad i)
- Et sett med kjøkkenglass fra naboen (Har hundreogførtitusen glass fra før av)
- Ett sett med håndkler til badet (jippi liksom...) fra nok et søskenbarn... (ja, har en del søskenbarn)
- En pose med julekaffe og en røkelaks fra en nærmere slekt. (røkelaksen var godt ut på dato!)
Den mest nyttige gaven fikk jeg faktisk av bikkja mi (gjennom madammen). Nemlig en Statoil Kopp (Circle K) for 2017. Denne bruker jeg faktisk og jeg kjøper en hvert år! Så det var en innertier! :)
Av mine foreldre fikk jeg penger (enkelt og greit. Sånn skal det gjøres!!)![]()
Ellers så kjøper ikke jeg og madammen gaver til hverandre til Jul. I steden bestemte vi oss for å sette av penger slik at vi muligens kan ta en to ukers til New York neste år.
Å gi/få gaver til/fra de helt nærmeste synes jeg er greit, selv som voksen. For min del blir det mine foreldre og madammen. Og motta gaver fra andre blir bare pinlig. Har man ikke bedre fantasi enn å gi en mann i 40 årene en hekleduk så kan man jaggu meg heller la vær og heller bruke pengene/tiden på egne unger.
Å nei... ingen andre enn dem nærmeste fikk gaver fra meg.
Så hva ga jeg til mine foreldre?
Jeg kjøpte noe dem hadde ønsket seg lenge. En ny Microbølgeovn. Madammen fikk en tullegave (for vi hadde jo planlagt og ikke kjøpe noe stort til hverandre) og da ble det en kupong hvor det sto 15 minutter med sengekos med meg., holder hele 2017 da