2016 ble egentlig en elendig sesong, klarte ikke 10 000 på speedometeret engang... Regn og ødelagte ferie planer (noen i familien ble forsyne meg sjuke hver gang jeg skulle på lang tur.. Skjønner bare ikke hvordan de klarte å time det... :) .)
Men bedre lykke neste gang, så i år skal jeg nok lykkes bedre... Driver for tiden og lager sidevesker av to ammo kasser fra 30 mm ammo. De er store og fine, vanntetet og rommer en del... "Offrer" fotstøttene til passasjeren som feste for disse og sykkelen står for tiden på en hydralisk løftebukk midt i stua/kjøkkenet der jeg driver å tilpasser holderne for disse ammo kassene. Dette har vært en ongoing sak i noen år, men i år gjør jeg det. Har installert dreiebenk, begge sveise apparatene mine samt det meste av verktøyet mitt ute i den ytterste boden og laget meg et lite sveise avlukke der det er trygt å sveise i (en liten "bås" som jeg har kledd med tynnplater av stål (Gulvet er flislagt..)), er jo ikke interessert i å starte en brann heller...
Tenker å la holderne til "ammo koffertene" sitte fastskrudd der (bytte de orginale skruene til noen litt lengre skruer..), men må se om jeg finner en løsning som er litt smart. Ikke for at jeg er plaget av passasjerer som skal sitte på, men det hender jo guttungene mine sitter på fra tid til annen, så det ville vært fint å kunne hatt begge deler festet... Ellers blir det kun til ferier jeg bruker side boksene. Noen dame skal jeg ikke ha (Er nestn helt kurert gitt, har funnet ut at jeg har det ALT for bra alene, der jeg kan styre mitt eget tempo og gjøre hva faan jeg vil, til å gidde å se etter et hundyr... Jeg vil nok ikke legge meg på maven og blånekte skulle det dukke opp et flott eksemplar, men det eksemplaret må pokker meg være flott også (hun må nesten ha flatt hode og store ører sånn at jeg kan sette fra meg ølen og holde i ørene når hun......

) . Så det tenker jeg mindre og mindre på...
Så får vi se da, når 2017 sesongen sparkes igang, om jeg har to nye side bokser i KTM farger (Orange, svart og hvit for de som lurte..). Satser sterkt på det :)
Og gleder meg til 2017 sesong..