Datasupporten

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Datasupporten

Legg inn av Snill Vaffel »

Kjære datasupport.

For ett år siden oppgraderte jeg min Kjæreste 7.0 til Hustru 1.0. Rett etterpå oppdaget jeg at det nye programmet begynte å produsere uventede barneprogrammer som la stort beslag på ledig plass, minnebruk og systemressurser.

I tillegg begynte Hustru 1.0 å integrere seg i andre programmer og overvåker nå alle mine andre prosesser og programmer. Programmene som blir overvåket er f.eks. Poker Kveld 10.3, Fotball 5.0, Jakt og Fiske 7.5 og Racing 3.6.

Jeg klarer ikke lengre å få kjørt Hustru 1.0 i bakgrunnen eller minimert mens jeg bruker mine andre favoritt programmer lengre. Jeg tenker på å gå tilbake til den mer stabile Kjæreste 7.0, men avinstalleringsprogrammet til Hustru 1.0 vil ikke reagere og gir meg bare bluescreen.

Vennligst hjelp meg snarest.



Svaret jeg fikk:



Kjære bruker.

Tusen takk for at du tok kontakt med oss ang denne problemstillingen. Dette er en problemstilling som er veldig vanlig som mange menn opplever.

Mange personer oppgraderer fra Kjæreste 7.0 til Hustru 1.0 i god tro om at det kun er ett spill og underholdningsprogram. Dette er ikke tilfellet! Hustru 1.0 er et operativsystem og er kodet av programmererne til å kjøre ALT! Det er ikke mulig å slette Hustru 1.0 og gå tilbake til Kjæreste 7.0. Det er umulig å avinstaller, eller slette programfilene etter det først er installert.

Du kan ikke gå tilbake til Kjæreste 7.0 siden Hustru 1.0 er designet for å nekte dette. Se i din Hustru 1.0 brukermanual som du finner i program folderen i mappen "/Advarsler-Søksmål/Barnebidrag/readme.txt". Jeg vil anbefale deg å beholde Hustru 1.0 og heller jobbe med å forbedre kjørerutinene. Jeg vil også anbefale deg å installere en bakrunnsaplikason som heter "Ja.Kjære.exe" for å forbedre programmerings argumentasjonen.

Den beste løsningen er å åpne cmd.exe og kjøre kommandoen C:/TILGIVELSE! siden du mest sannsynligvis til slutt må kjøre TILGIVELSE kommandoen uansett for å få systemet til å kjøre normalt igjen.

Hustru 1.0 er et veldig bra program i utgangspunktet, men du bruker endel system ressurser. Hustru 1.0 kommer med en rekke støtteprogrammer som f.eks. Vask og Rydd 3.0, Lag Mat 1.5 og Betal Regninger 4.2. Vill Sex 12.0 er kanskje ett program du er kjent med fra Kjæreste 7.0 men etter oppgraderingen til Hustru 1.0 vil dette programmet raskt bli undertrykket av systemresursene til Hustru 7.0. For å få Vill Sex 12.0 til å fungere på et betastadie under Hustru 1.0 er du nødt til å starte systemet i sikkerhetsmodus for å få frigitt ressurser slik som Barn 1.03 og Bleieskift 2.3.

Uansett, hver meget forsiktig med bruken av disse støtteprogrammene. Uvettig bruk av disse programmene kan føre til at systemet starter programmet Kjeft og Smell 9.5. Vist dette først skjer, er den eneste løsningen for å stabilisere systemet igjen å gå til innkjøp av tilleggsprogrammvare. Jeg vil personlig anbefale Blomster 2.1, Diamanter 5.0 eller siste utgave av Sko og Vesker som du kan finne på hjemmesiden til Svindyre Forretninger AS.

Advarsel! Under absolutt INGEN OMSTENDIGHETER installer Sekretær Med Kort Skjørt 3.3! Dette programmet er ikke kompatibelt med Hustru 1.0 og vil gjøre uopprettelige skader på operativsystemet ditt og vil i verste fall få leserhodet ditt skadet slik at du ikke kan installere ett annet operativsystem ved en senere anledning.

Lykke til, Datasupporten.
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
OleB
Innlegg: 641
Registrert: 15 aug 2009, 19:32
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
Sted: Østfold

Re: Datasupporten

Legg inn av OleB »

:lol :lol :thumleft
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Datasupporten

Legg inn av mekkern »

formatC://...funka" onclick="window.open(this.href);return false; gull. :thumleft
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: Datasupporten

Legg inn av Misha »

:lol :lol :lol

Og ikke så langt fra sannheten heller hehe :knegg
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Datasupporten

Legg inn av Snill Vaffel »

Vet jeg ingentingen om :mk
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Svar