Trondheim - Sundsvall - Uppsala - Karlstad - Trondheim blir 1630km, altså litt over1000 miles (bør vel ha litt å gå på), og det er vel oppnåelig i løpet av et døgn?
Det dekker jo kravet til en Ironbutt / Saddlesore

ZZR-Erling skrev:Dagsturer hjemmefra.. Sa synes jeg 35 50 er fine greier, og da skal der KJØRES, men når jeg har ferie prioriterer jeg å ha kontakt og sosialt om kveldene.. Har møtt endel nordmenn nedi Europa med alt for ambisiøse turlplaner vedrørende avstander og hvor de vil... Hoff sier jeg bare... Er det ferie?
Med KJØRES mener jeg få og korte stopp, aktiv kjøring, lite trafikk og herlige veier!Spaghettiræser skrev:ZZR-Erling skrev:Dagsturer hjemmefra.. Sa synes jeg 35 50 er fine greier, og da skal der KJØRES, men når jeg har ferie prioriterer jeg å ha kontakt og sosialt om kveldene.. Har møtt endel nordmenn nedi Europa med alt for ambisiøse turlplaner vedrørende avstander og hvor de vil... Hoff sier jeg bare... Er det ferie?
Ja, for noen av oss er det det faktisk.... Det blir fort over 25-30 mil etter jobb her i huset....Hvis en har dagsetapper på 40 mil, står en stort sett stille. Noen vil ha det sosiale, og andre vil kjøre, helt enkelt. Det sosiale dominerer og dreper langturen, tar fryktelig mye tid, og koster mange penger.
Litt usikker på hva som menes med "KJØRES", antar det betyr at det skal kjøres fort og heftig ( ikke nødvendigvis uforsvarlig)....hvilket ikke er et mål hos meg. Når mulig, er farten et verktøy for å nå lengste mulig ikke målet i seg selv. Det viktigste verktøyet er det psykiske der jeg faktisk liker å kjøre, langt. Jeg liker ikke det evig jibbjabbet som det sosiale krever. I passe doser, helt topp, men hver dag....helt utenkelig. Dette kan ha med alder å gjøre, det mest er sagt mange ganger, alt for mange ganger. Det blir gjentagelser .
Hehe, du har nok et poeng. Dette er nok ikke noe for værmansen, men jeg er ganske så overbevist om at jeg skulle klart dette. Men jeg måtte nokk hatt en ryggstøtte.JohnnyTh skrev:Jeg pleier å si at de som sier at dette ikke er vanskelig, har aldri prøvd :)Bjerknez skrev: Om jeg hadde klart det hvis jeg faktisk hadde prøvd og gått inn for det? Sikkert.