Se der ja,

Ser veldig greit ut det der .

Har har hørt at pakningene har litt lett for å morkne, Har derfor fått tipps om å stampe ut nye pakninger av sidene på gamle sykkeldekk , når tiden kommer for å skiffte de ut.
Boksen din er flat og fin, ser jeg. Min Honda orginal toppboks kuver litt og brette vil kanskje helle litt med den, vis jeg ikke finner på noe, forlenger hylser , lengre skruer , el

. Det blir vel, tenker jeg .. :-) Har no bestilt brett i dag . E - 96/81 heter det . Beregnet på toppboks rundt 45 liter.
Fikk også tipps om en ny type universalbrett som var kommet på markedet. Det var i "plastikk" lignende stoff . og ganske mye tykkere i utformingen. Skulle vist passe på hva som helst av kofferter. Tenkte det var best å ha minst muling vindfang der bak sånn til vanlig. Så det ble det gitteret du har der, jeg valgte. skal bli morro å ta det i bruk , Har planer om å bruke det til teltet når enn turer(Det første som skal ut og opp) 3,5 kg. pakket inn i en orange vanntett pakksekkpå 20L, grunnet sikkerhet og synlighet for bilen bak, osv. .. så får vi no se ..

Hei.
Nå: Honda Varadero XL 1000 VA 2012 modell.
Nå: Kawasaki VN 800 Classic 1998 modell
Tidligere: Kawasaki EN 500 Custum 1996 modell.