Lange luftelommer på lårene, ser det ut som.Skogstrollet skrev:Fikk levert et par kevlarjeans fra Trilobite i dag. Hadde aldri hørt om merket før, men de virker faktisk være av relativt god kvalité.
Veldig behagelig når det er skikkkelig varmt

Lange luftelommer på lårene, ser det ut som.Skogstrollet skrev:Fikk levert et par kevlarjeans fra Trilobite i dag. Hadde aldri hørt om merket før, men de virker faktisk være av relativt god kvalité.
Ja, tror disse kommer bli vinnere i Oslo-trafikken i sommerAJ skrev:Lange luftelommer på lårene, ser det ut som.
Veldig behagelig når det er skikkkelig varmt.
KnæsjSkogstrollet skrev:Fikk levert et par kevlarjeans fra Trilobite i dag. Hadde aldri hørt om merket før, men de virker faktisk være av relativt god kvalité.
Hadde eg vært deg så hadde eg avbestillt de proppene fortere en svint! Gitt at det er de med lyd i du har bestillt. Kjøpte slike fra hørselslaben før forrige sesong, det tok tre kjøreturer før det blei dårlig kontakt i eine øyret. Fikk det fiksa, men holdt på å måtte betale for reparasjon. Så, når eg kom litt ut i sesongen blei det dårlig kontakt i pluggen. Kvaliteten er rett og slett drit! Til sammenligning hadde eg noen standard ørepropper fra spaceworld som kosta 299 kroner som eg hadde brukt flittig i to sesonger før eg kjøpte fra hørselslaben, de funker enda!Tracer900 skrev:Var en tur innom Hørselslaben for avstøp til nye MC propper![]()
http://www.horselslaben.no
Kjøpte ikke med ledning og høyttalere da jeg har mic og høyttalere i hjelmen. Kjøpte Mc-proppen med støyfilter som tar bort vindstøy m.m.herkit skrev:Hadde eg vært deg så hadde eg avbestillt de proppene fortere en svint! Gitt at det er de med lyd i du har bestillt. Kjøpte slike fra hørselslaben før forrige sesong, det tok tre kjøreturer før det blei dårlig kontakt i eine øyret. Fikk det fiksa, men holdt på å måtte betale for reparasjon. Så, når eg kom litt ut i sesongen blei det dårlig kontakt i pluggen. Kvaliteten er rett og slett drit! Til sammenligning hadde eg noen standard ørepropper fra spaceworld som kosta 299 kroner som eg hadde brukt flittig i to sesonger før eg kjøpte fra hørselslaben, de funker enda!Tracer900 skrev:Var en tur innom Hørselslaben for avstøp til nye MC propper![]()
http://www.horselslaben.no
- herkit
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Ok, da er det nok trygt, for selve proppene funker bra.Tracer900 skrev:
Kjøpte ikke med ledning og høyttalere da jeg har mic og høyttalere i hjelmen. Kjøpte Mc-proppen med støyfilter som tar bort vindstøy m.m.
- Kjetil
Jeg fikk akkurat de samme levert i posten forrige ukeSkogstrollet skrev:Fikk levert et par kevlarjeans fra Trilobite i dag. Hadde aldri hørt om merket før, men de virker faktisk være av relativt god kvalité.
Ser bra ut den der.AageO skrev:
Måtte ha denne også...