God ide å prøve med det styret du har.
Utifra bildene ser det ut som styret ditt er noen cm høyere enn mitt og uten kåpe vil fartsvinden ta vekk mye av trøkket på armene.
Lykt og fester fra tidligere GSXer kan nok helt sikkert brukes, jeg tenker da på ES-modellen som hadde rund lykt og ingen kåpe.
Suzuki GSX1100EF prosjekt
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Suzuki GSX1100EF prosjekt
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Con
- Innlegg: 76
- Registrert: 17 sep 2011, 19:05
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1100EF ++
- Bosted: Hordaland
Re: Suzuki GSX1100EF prosjekt
ES modellen hadde en liten kåpe, mens E modellen var uten :)
Dette blir vel ett av de prosjektene som ender opp med å alltid være ett prosjekt, mens den selvsagt skal (forhåpentligvis) få mange fine turer innimellom "oppgraderingene" At ting er originalt bryr jeg meg ikke så mye om i dette tilfellet da resten av sykkel er litt sånn "halvshabby" Kanskje jeg legger en større jobb i den en annen gang og får alt 100%.
For nå blir det kjørbar og så trygg som en 30 år gammel GSX kan bli.. :)
Håper å få skrapt sammen litt mer kroner til å få hentet en gammel DR600 jeg trenger
Dette blir vel ett av de prosjektene som ender opp med å alltid være ett prosjekt, mens den selvsagt skal (forhåpentligvis) få mange fine turer innimellom "oppgraderingene" At ting er originalt bryr jeg meg ikke så mye om i dette tilfellet da resten av sykkel er litt sånn "halvshabby" Kanskje jeg legger en større jobb i den en annen gang og får alt 100%.
For nå blir det kjørbar og så trygg som en 30 år gammel GSX kan bli.. :)
Håper å få skrapt sammen litt mer kroner til å få hentet en gammel DR600 jeg trenger

"If it ain't broke, fix it!"