Foreløpig skjer det vel ikke så veldig mye. Vi har i denne tråden loddet interessen. Den har vært overveldende synes jeg, og kan vel uten å være det minste i tvil om at forplikter, og
dette skal vi gjennomføre. Vi har interesserte fra det meste av Sør-Norge, fra det nye storfylket Trøndelag, og faktisk helt fra Alta. Vi må vel på riktig treff-vis sørge for premiering til lengst reisende i så fall!
Men i dette treffet har vi ingen arrangørklubb som legger til rette for oss. Dette må vi få til i god Norsk dugnadsånd tror jeg.
Dette kan vi gjøre ved at hver deltaker selv tar ansvar for sin egen overnatting, enten det er å bestille rom, hytte eller teltplass. Gjerne sammen med andre man reiser sammen med. En av oss i forumledelsen kommer om ikke så veldig lenge til å ta kontakt med
http://www.trettenkro.no/ og avklare hva vi tenker, et anslag på hvor mange og hvilken helg. Men vi kan ikke bestille og risikere som privatpersoner å stå ansvarlig overfor overnattingsstedet at deltakere betaler for seg. Vi ber om forståelse for det.
Jeg foreslår at vi gjør det samme med mat også, at hver deltaker sørger for seg selv. Men at vi kan arrangere felles grilling og hygge.
AJ har foreslått en felles tur tidligere i denne tråden. Blir vi mange kan vi planlegge flere turer, at vi kjører i mindre grupper. Dette blir helt frivillig, og hver og en legger opp dette selv som han vil.
Hovedtanken er å møtes, ha det sosialt og kjekt i lag, og bli kjent med hverandre.
Vi holder gjerne liv i denne tråden framover selv om den innledende fase kanskje nå er over. Pollen i første innlegg blir stående. Denne skal gi dere en mulighet til å endre status. Dvs at om du for eksempel har trykt på "lite trolig", er det bare å trykke på "veldig sannsynlig" på et senere tidspunkt om du ombestemmer deg så skal pollen endre seg. Jeg har testet, og slik virker det.
Kom gjerne med ideer og innpill mens vi holder tråden varm framover..

Det setter vi pris på!