AJ Arena...
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38204
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Heisan Tore L .
Imponerende må jeg si, at du har lest gjennom bloggen min . Det er jo en del sider å komme gjennom... .
Joda, livet tar ikke alltid de vendingene man håper på. Men kommer man seg gjennom de vanskelige periodene kommer man styrket ut, selv med "battle scars", for å si det slik...
Og ja! jeg har hatt mange flotte turer med kona som passasjer og turkompis! Har nok ikke vært alltid at vi har vært like enige om ting underveis, men i all hovedsak har vi funnet tonen og hatt flotte turer sammen - også i heftig regnvær! Ofte i så kraftig regn at det har vært på grensen til det latterlige og som har bidratt til at kommunikasjonen over intercom'en har vært ganske artig .
Satser på mange fine MC-turer med kona i 2017 også .
Godt reiseselskap er alltid et stort pluss!
Imponerende må jeg si, at du har lest gjennom bloggen min . Det er jo en del sider å komme gjennom... .
Joda, livet tar ikke alltid de vendingene man håper på. Men kommer man seg gjennom de vanskelige periodene kommer man styrket ut, selv med "battle scars", for å si det slik...
Og ja! jeg har hatt mange flotte turer med kona som passasjer og turkompis! Har nok ikke vært alltid at vi har vært like enige om ting underveis, men i all hovedsak har vi funnet tonen og hatt flotte turer sammen - også i heftig regnvær! Ofte i så kraftig regn at det har vært på grensen til det latterlige og som har bidratt til at kommunikasjonen over intercom'en har vært ganske artig .
Satser på mange fine MC-turer med kona i 2017 også .
Godt reiseselskap er alltid et stort pluss!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Zettexx
- Innlegg: 469
- Registrert: 21 aug 2011, 20:01
- Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
- Sted: Søndenfor Nord
Re: AJ Arena...
Havnet tilfeldig på bloggsidene med mislykket tur 2016.
Ser at MGR har gitt mye av samme råd/ info jeg ville gitt. Jeg legger riktignok opp til lengre dagsetapper, men ellers mye av samme opplevelser.
Blanding av varme/regn som vi opplevde stykkevis i 2016 var ugreit.
Tyskland har sine utfordringer, og stadig flere strekninger med 120 grense er slitsomt.. Tyskere selv sier at de nedsatte grensene er katastrofe for sikkerheten. Folk tekster, snakker, og vimser i disse områdene. Det er også vår opplevelse.
Transportetapper tar vi på Autobahn, det er uansett raskeste vei. Omkjøringer er merket på samme nivå som i Norge. Uten tekst blir det meningsløst...og mer forvirrende enn til hjelp. I sommer kjørte jeg i flere timer langs en vei som stadig varslet stor omkjøring, men den kom aldri.. Heldigvis fulgte vi ikke anbefalingene. Likevel brukte vi 18 timer fra Hirtshals til Nuburgring, ca 120 mil. Ikke en meter med fri fart å se, veldig mye 80-100, som trafikken likevel ikke klarte. Tur. 2, da kjørte vi om Polen og unngikk Tyskland mest mulig. Da holdt vi greit planene.
Vi velger å kjøre mest mulig gjennom "østblokken" for 2017 som transport til syd Tyskland. Hjemover blir det nok standard ruten om Berlin.
Ser at MGR har gitt mye av samme råd/ info jeg ville gitt. Jeg legger riktignok opp til lengre dagsetapper, men ellers mye av samme opplevelser.
Blanding av varme/regn som vi opplevde stykkevis i 2016 var ugreit.
Tyskland har sine utfordringer, og stadig flere strekninger med 120 grense er slitsomt.. Tyskere selv sier at de nedsatte grensene er katastrofe for sikkerheten. Folk tekster, snakker, og vimser i disse områdene. Det er også vår opplevelse.
Transportetapper tar vi på Autobahn, det er uansett raskeste vei. Omkjøringer er merket på samme nivå som i Norge. Uten tekst blir det meningsløst...og mer forvirrende enn til hjelp. I sommer kjørte jeg i flere timer langs en vei som stadig varslet stor omkjøring, men den kom aldri.. Heldigvis fulgte vi ikke anbefalingene. Likevel brukte vi 18 timer fra Hirtshals til Nuburgring, ca 120 mil. Ikke en meter med fri fart å se, veldig mye 80-100, som trafikken likevel ikke klarte. Tur. 2, da kjørte vi om Polen og unngikk Tyskland mest mulig. Da holdt vi greit planene.
Vi velger å kjøre mest mulig gjennom "østblokken" for 2017 som transport til syd Tyskland. Hjemover blir det nok standard ruten om Berlin.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38204
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Da har 50 x 70 cm lerretsbildet av meg selv og 1290'en havnet på steinveggen her hjemme i 'hula'.
Kunne gjerne tenkt meg en størrelse større, men dette får duge i denne omgang.
Må si jeg er imponert over hva leverandøren Foto Knudsen har fått til!
Men er utgangspunktet brukbart blir slutt resultatet gjerne også bra .
Kommer flere lerretsbilder etter hvert. Dette bildet fra en av sommerens turer fristet nemlig til gjentakelse .
Og når jeg først er frampå med et turbilde kan jeg jo gjerne spørre om noen vet hvor bildet er tatt?
Kunne gjerne tenkt meg en størrelse større, men dette får duge i denne omgang.
Må si jeg er imponert over hva leverandøren Foto Knudsen har fått til!
Men er utgangspunktet brukbart blir slutt resultatet gjerne også bra .
Kommer flere lerretsbilder etter hvert. Dette bildet fra en av sommerens turer fristet nemlig til gjentakelse .
Og når jeg først er frampå med et turbilde kan jeg jo gjerne spørre om noen vet hvor bildet er tatt?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38204
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Har brukt mye av gårsdagen og dagen i dag til å testkjøre denne artige SUV-krabaten for avisens bilsider til uka - Suzukis nye 4x4 Ignis Hybrid.
En bil som overrasker på flere punkter.
Også er'n akkurat passe stor for de smnale sideveiene vi har her på Hadeland .
250.000 norske dalere for den jeg testkjørte.
Tja...
Med min noget begrensede bilinteresse hadde jeg nok heller bruke de pengene på en ny MC...
Likevel, en artig kjøyregreie med flere gode egenskaper er den absolutt, denne Ignis SUV'en :) :
En bil som overrasker på flere punkter.
Også er'n akkurat passe stor for de smnale sideveiene vi har her på Hadeland .
250.000 norske dalere for den jeg testkjørte.
Tja...
Med min noget begrensede bilinteresse hadde jeg nok heller bruke de pengene på en ny MC...
Likevel, en artig kjøyregreie med flere gode egenskaper er den absolutt, denne Ignis SUV'en :) :
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38204
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Turplaner sesong 2017
Jeg har tenkt på å ta turen i flere sesonger, men aldri gjort alvor av det.
Men i år satser jeg på at det lar seg gjøre - å kjøre Kopparleden. Fra "värdsarv til värdsarv på motorcykel", som det står å lese på denne nettsiden: http://www.visitkopparleden.com/wp/.
Kan fort bli en fin langhelgtur, med retur over Valdresflye:
Jeg har vært så langt som til Mora på MC-tur i Sverige, men har altså ikke kjørt Kopparleden.
Tar gjerne mot tips fra andre her inne som har kjørt strekningen.
Severdigheter, spise- og overnattingsteder det er verd å få med seg mottas med takk .
Men i år satser jeg på at det lar seg gjøre - å kjøre Kopparleden. Fra "värdsarv til värdsarv på motorcykel", som det står å lese på denne nettsiden: http://www.visitkopparleden.com/wp/.
Kan fort bli en fin langhelgtur, med retur over Valdresflye:
Jeg har vært så langt som til Mora på MC-tur i Sverige, men har altså ikke kjørt Kopparleden.
Tar gjerne mot tips fra andre her inne som har kjørt strekningen.
Severdigheter, spise- og overnattingsteder det er verd å få med seg mottas med takk .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 6985
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Sted: Molde
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Turplaner sesong 2017
Et tips om du ikke har kjørt der før...
Ved Folldal, ta til venstre mot Atna noen kilometer, og så til høyre grusveien (bomvei) gjennom Grimsdalen og ned til Dovre sentrum. Mye mer spennende enn Folldalen og E6 til Dombås
Ved Folldal, ta til venstre mot Atna noen kilometer, og så til høyre grusveien (bomvei) gjennom Grimsdalen og ned til Dovre sentrum. Mye mer spennende enn Folldalen og E6 til Dombås
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38204
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Turplaner sesong 2017
Takker for tips, kjellv
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38204
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Turplaner sesong 2017
Jeg blir 59 i juni og har allerede trappet ned jobbingen et år.
Målet er å trappe ned enda mer i år selv om det ser for travelt ut akkurat nå til at jeg skal greie det...
Uansett så håper jeg at helsa er såpass intakt noen år fram i tid til at jeg kan gjøre det jeg vil, som disse karene, rallyveteranene Monty Karlan og Arne Dølerud.
Jeg er rimelig nsikker på at karene har en fin tur nede i Europa. De tok i hvert fall sikte på det da jeg snakket med de glade guttene noen dager for de fór avgårde.
Les saken her:
Målet er å trappe ned enda mer i år selv om det ser for travelt ut akkurat nå til at jeg skal greie det...
Uansett så håper jeg at helsa er såpass intakt noen år fram i tid til at jeg kan gjøre det jeg vil, som disse karene, rallyveteranene Monty Karlan og Arne Dølerud.
Jeg er rimelig nsikker på at karene har en fin tur nede i Europa. De tok i hvert fall sikte på det da jeg snakket med de glade guttene noen dager for de fór avgårde.
Les saken her:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Sted: Talgje
Re: AJ Arena... Never to old...
Tørr eg spør hvor bilde på veggen der oppe er tatt? Såg fint ut men har ikke pippling kor det er :-P
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38204
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Never to old...
Dette bildet?SverreOlsen skrev:Tørr eg spør hvor bilde på veggen der oppe er tatt? Såg fint ut men har ikke pippling kor det er :-P
Var jo det jeg tenkte folk skulle vite eller gjette på hvor er hen, da...
Men greit, konkurranse utgår.
Bildet er tatt på oppå Hemsdalsfjellet.
Av en nederlender med rastahår som tilbød seg å være fotograf :) .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Sted: Talgje
Re: AJ Arena... Never to old...
Såpass ja :-PAJ skrev:Dette bildet?SverreOlsen skrev:Tørr eg spør hvor bilde på veggen der oppe er tatt? Såg fint ut men har ikke pippling kor det er :-P
Var jo det jeg tenkte folk skulle vite eller gjette på hvor er hen, da...
Men greit, konkurranse utgår.
Bildet er tatt på oppå Hemsdalsfjellet.
Av en nederlender med rastahår som tilbød seg å være fotograf :) .
Koseligt bilde da
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38204
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Never to old...
Da ble det nok en testtur med bil som mer og mer sannsynlig blir min neste i løpet av året, nemlig denne :
image upload free
Ikke for moderne og helt klart ikke for gammeldags. Akkurat passe for en analog middelaldring som meg .
Som man ser av bildene har en av listene i Alfagrillen falt av. Dette betyr selvfølgelig ny grill straks bilen tas i bruk. Om det blir nåværende eier, yngste datters samboer, eller jeg som tar denne kostnaden finner vi ut av.
Uansett blir det ikke aktuelt å kjøre Alfa Romeo GT 2,0 designet by Bertone med amputert grill !
Steinsprutskadene i lakken blir garantert også fikset. Kanskje ikke straks, prompte umiddelbart med en gang. Men at det blir fikset er helt sikkert.
Etter kjøringen i dag tyder mye på at det fort kan bli noe mindre MC-kjøring straks denne Alfaen fra 2006 har fått mitt navn i vognkortet.
En utrolig artig og sprek bil, dette !
image upload free
Ikke for moderne og helt klart ikke for gammeldags. Akkurat passe for en analog middelaldring som meg .
Som man ser av bildene har en av listene i Alfagrillen falt av. Dette betyr selvfølgelig ny grill straks bilen tas i bruk. Om det blir nåværende eier, yngste datters samboer, eller jeg som tar denne kostnaden finner vi ut av.
Uansett blir det ikke aktuelt å kjøre Alfa Romeo GT 2,0 designet by Bertone med amputert grill !
Steinsprutskadene i lakken blir garantert også fikset. Kanskje ikke straks, prompte umiddelbart med en gang. Men at det blir fikset er helt sikkert.
Etter kjøringen i dag tyder mye på at det fort kan bli noe mindre MC-kjøring straks denne Alfaen fra 2006 har fått mitt navn i vognkortet.
En utrolig artig og sprek bil, dette !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bjerknez
- Innlegg: 23391
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Alfaalvor...
Du får ta denne når på turen til Tretten, så får vi se hvor "spennende" du synes den er når vi passerer deg
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38204
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Alfaalvor...
Så du har tenkt å ta turen... ?Bjerknez skrev:Du får ta denne når på turen til Tretten, så får vi se hvor "spennende" du synes den er når vi passerer deg
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- JanK
- Innlegg: 727
- Registrert: 28 mar 2011, 12:52
- Motorsykkelen din: mcimport.it
- Sted: Milano, Italia
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Never to old...
Gratulerer og velkommen i "italiensk bil" eier-klubbenAJ skrev:Da ble det nok en testtur med bil som mer og mer sannsynlig blir min neste i løpet av året, nemlig denne :
Kommer ikke til å angre
mcimport.it - brukt mc fra italia + deler, utstyr og alt annet mc relatert!
Vinterlagring av motorsykkel i Milano, ta kontakt for informasjon.
Vinterlagring av motorsykkel i Milano, ta kontakt for informasjon.