Dexter skrev:Er det mulig å kjøre 250 mil på 24 timer?!

snittfart på over 100 km/t i 24 timer?!
Mer enn 2.500 motorsyklister har fått godkjent 1.500 miles (2.414 km) på mindre enn 24 timer, så, ja, det er mulig. Men akkurat på sammen måte som jeg kan gå på ski, men ikke kan gjennomføre Wasaloppet, så er det et eget talent å kjøre langt med MC. Jeg greier det ikke, men jeg trener.
Jeg har kjørt 1.686 km på 17 timer. Det var januar for to år siden. Hele rapporten er
her. Været var ikke det beste, og når det er rundt null blir man ganske rød på nesen efter noen timer. For å si det slik.
Ellers,
her har du 3.070 km på 54 timer (inklusive to overnattinger på hotell og middag på en fantastisk trattoria).
Jeg ser forresten at IBA sender deg et diplom, og klistremerke til å ha på sykkelen (slik jeg har

) om du kjører Gibraltar - Nordkapp på tre døgn. Syv har allerede fått det i posten så det er bare å begynne planleggingen (og treningen, vil jeg tro).
Men det finnes ekte hardinger der ute: 14 er medlem av 100.000 MILES klubben (162.000 km). På ett år
Uansett - mange vil (ofte høylytt) si at å kjøre langt er dumt, det er kjedelig, det er umodent, and what have you. Argumentet er at det er den farten de selv kjører (bestemt av norske fartsgrenser i nærmiljøet hvor de tilfeldigvsi bor) som er det idéelle. Alt annet er, vel, ikke bra.
For min egen del er det slik: Noen ganger kjører jeg langsomt på svingete veier. Andre ganger kjører jeg mindre langsomt på mindre svingete veier. Det viktigste er å kjøre. Kjører man mye, da vil man ha variasjon.
Konklusjonen må være: legg deg i trening, og sett i gang! Jeg skal servere deg en middag du ikke vil glemme!
[TaSK]