Brukbare priser, så vidt jeg husker.
Her jubileumsmodellen, som jeg mener å huske havner på ca. 150K...:

Her Racer modellen... :) :

Klarer ikke å se den store forskjellen fra nåværende modell, men helt sikkert moro med 123 hk, trippel og gode komponenter.Bjerknez skrev:Dne nye Street Triple RS er rett og slett en evt. Heit kandidat.... helt rått. Helt perfekt og et design som skiller seg ut. :)
Spennende!kjellv skrev:Da nærmer det seg lansering av nye MT-09..
Kommer i en Yamahabutikk nær deg![]()
MT09-lansering.jpg
Ja, jeg syntes nye Kawasaki Z 900 så rimelig ut med en pris på i underkant av 160 000, men denne ligger jo ca 20 kNOK under..AJ skrev:Spennende!kjellv skrev:Da nærmer det seg lansering av nye MT-09..
Kommer i en Yamahabutikk nær deg![]()
MT09-lansering.jpg
Og for en pris!!
Begge disse syklene er sikkert helt supre til sitt bruk, og det er smak og behag og lommebok som vil avgjøre for de fleste.Bjerknez skrev:Nå vet ikke jeg tekniske detaljer på Z900 kontra MT09, men det kan jo være at Z900 har noen påkostede detaljer som koster litt i forhold til MT09?
Blir uansett spennende å se hva Street Triple 765 RS kommer til å koste. Her er det brembo og øhlins når det kommer til bremser og dempere hvis jeg har forstått riktig. Tester har den jo også vunnet nok av til at Yamaha bør sjelve i buksene.
Jeg ser for meg at MT09 blir en budsjettsykkel som vil vinne nettopp på pris. Street Triple vil nok etter litt egensynsing muligens koste rundt 150-160.000 og hvis det stemmer så ville jeg ikke engang vurdert Yamahaen. Mye går også på utseendet som jeg liker godt.
Bjerknez skrev:Må si jeg lurer veldig på sikkerheten til føreren ved en evt. krasj med sykkelen... Er jo rene knivene dette...?
"While all of the special parts and accessories featured on this new model are available to existing MT10 owners, the fully equipped MT-10 Tourer Edition represents a sensible saving when compared to buying the items separately. Furthermore, Yamaha and TomTom have come together to offer the TomTom Rider 410 for €199 only to MT-10 Tourer Edition customers, giving a saving of €200 on the standard price."kjellv skrev:Denne så jeg ikke komme... Pressemelding som kom i dag: