Takker! Denne sitter det Leo Vince anlegg på, så noe elsykkel er det ikkePeter skrev: 03 mar 2017, 18:32 Gratulerer så mye med en rå sykkel! Fargekombinasjonen er knalltøff!![]()
Rimelig heftig lyd i disse med Akrapovic shorty anlegg...![]()

Takker! Denne sitter det Leo Vince anlegg på, så noe elsykkel er det ikkePeter skrev: 03 mar 2017, 18:32 Gratulerer så mye med en rå sykkel! Fargekombinasjonen er knalltøff!![]()
Rimelig heftig lyd i disse med Akrapovic shorty anlegg...![]()
Den fargekomboen blir bare mer og mer lekker jo mer du ser den. Favorittfargen til Bjerknez dette
For å si det sånn. Sykkelen i seg selv er jo veldig bra. Hva jeg mener om fargen vet allekjellv skrev: 03 mar 2017, 19:11Den fargekomboen blir bare mer og mer lekker jo mer du ser den. Favorittfargen til Bjerknez dette![]()
Jeg husker den første jeg så i RL, riktignok en MT-09 men i samme farge. Jeg hadde solgt den til MortenK36, og da jeg pakket ut sykkelen når den kom fikk jeg hakesleppJeg lurte på hva designerne hos Yamaha hadde tenkt da de blandet sammen den betonggrå fargen på tanken. Jeg var livredd for at Morten ikke var helt klar over hvilken farge han hadde kjøpt. Men den ble montert og trillet inn i butikken. Etter to dager var mitt syn på den helt endret. Jeg likte den bedre og bedre for hver gang jeg så den. Ble ganske klar over at den litt kjedelige gråfargen var med å framheve de andre detaljene på sykkelen. I mine øyne en genial kombinasjon, og meget modig gjort av Yamaha å produsere opp tusenvis av disse vel vitende at den kom til å selge meget bra.
That makes him a customiiiiiizerjongsanim skrev: 03 mar 2017, 22:50 Jake the Gardensnake (YouTube) har lik, og har en "bolt shit on" serie på denhusker ikke om han gjør noe fornuftig, men sikkert ett eller annet å hente
Tenkte å gå for samme fargekombo på MT-10, men likte den ikke like godt som på bildene.. Mulig det hadde endret seg over tid, hvem vet.. Gikk for sort
Sent fra min ZTE A2017 via Tapatalk
supersic skrev:That makes him a customiiiiiizerjongsanim skrev: 03 mar 2017, 22:50 Jake the Gardensnake (YouTube) har lik, og har en "bolt shit on" serie på denhusker ikke om han gjør noe fornuftig, men sikkert ett eller annet å hente
Tenkte å gå for samme fargekombo på MT-10, men likte den ikke like godt som på bildene.. Mulig det hadde endret seg over tid, hvem vet.. Gikk for sort
Sent fra min ZTE A2017 via Tapatalk
Takker!KiMedic skrev: 10 mar 2017, 13:08 Grattis med ny sykkel! Jeg klarer heller ikke å vente med å få lufta meg litt..Vurderer sterkt en bitteliten tur i dag! Sol og 7 grader..Men så var det saltet på veiene da..![]()