Selv har jeg dessverre altfor lite kunnskap om dette og hører hjemme i en generasjon som antakelig ikke har like lett for å skjønne disse "moderne" datagreiene...

Så alle gode tips og evt. hjelp motta med stor takk

Tror løsningen kan ligge i denne tråden: https://area51.phpbb.com/phpBB/viewtopi ... 81&t=50956
Klikk på "Slett alle systemets informasjonskapsler" nederst på siden, lukk nettleseren og start på nytt for å se om det hjelper.E-strom skrev: 08 mar 2017, 10:10 Har noen tips til hvordan jeg skal få lukket alle menyene som står åpne?
- bruker Win7 og Chrome
Ser ut som alle valgene som normalt skal åpnes ved "hover" står åpne:
Punkt 1 er prøvd, det hjalp ikkeAJ skrev: 08 mar 2017, 10:26Klikk på "Slett alle systemets informasjonskapsler" nederst på siden, lukk nettleseren og start på nytt for å se om det hjelper.E-strom skrev: 08 mar 2017, 10:10 Har noen tips til hvordan jeg skal få lukket alle menyene som står åpne?
- bruker Win7 og Chrome
Ser ut som alle valgene som normalt skal åpnes ved "hover" står åpne:
Hvis ikke dette funker går du inn i "Innstillinger" på Chrome og velger "Slett nettleserdata".
Ok...cbr1000f skrev: 28 mar 2017, 22:05 Ser at hos meg har den runde knappen (til venstre for emnefeltet) for uleste innlegg sluttet å virke etter oppdateringen.
Dette gjelder så vidt jeg kan se kun på første siden, og kun under "nylige innlegg".
Det er normalt denne jeg bruker hele tiden.
45316 skrev:Hvordan går det med arbeidet for bildevisning i Tapatalk? Kun enkelte brukere sine bilder jeg får opp
Samme her. Veldig få bilder jeg kan se med Tapatalk. Noen som vet hvorfor?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sey86 skrev:Jeg leste litt oppover og fant ut grunnen45316 skrev:Hvordan går det med arbeidet for bildevisning i Tapatalk? Kun enkelte brukere sine bilder jeg får opp
Samme her. Veldig få bilder jeg kan se med Tapatalk. Noen som vet hvorfor?
Sent from my iPhone using Tapatalk.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jada, den virker.AJ skrev: 28 mar 2017, 23:06Ok...cbr1000f skrev: 28 mar 2017, 22:05 Ser at hos meg har den runde knappen (til venstre for emnefeltet) for uleste innlegg sluttet å virke etter oppdateringen.
Dette gjelder så vidt jeg kan se kun på første siden, og kun under "nylige innlegg".
Det er normalt denne jeg bruker hele tiden.
Men "Uleste innlegg" knappen i headingen fungerer, eller?