Etter å ha lest litt på andres blogger har jeg begynt å leke litt med tanken om å lage en blogg selv. Synes ikke personlig jeg har så mye interessant å skrive om, men tenkte det kunne vært litt gøy å forsøke og kanskje er det litt bra for meg også.
Jeg heter da Stian og blir snart 30 år

Noe av årsaken til at jeg skriver denne bloggen er et forsøk på terapi. For snart to år siden gikk lillebroren min bort brått pga sykdom. Thomas var en av de nærmeste personene i livet mitt og vi var veldig tette under oppveksten. Jeg tror at dette er noe jeg ikke har taklet spesielt bra. Jeg møtte opp på jobb dagen etter at han gikk bort da jeg hadde et vikariat og fikk en smell i etterkant. Jeg har etter det kastet meg inn i den ene hobbyen etter den andre, problemet er bare at man ikke kan kjøre MC hver dag, brygge øl hele tiden osv. Generelt føler jeg meg følelsesmessig avstumpet og sliter med å glede meg over ting slik jeg gjorde før. Min kone har foreslått for meg å gå i terapi, men det er nok ikke helt min greie. Så jeg tenkte å forsøke dette i stedet.
Så sånn er det, bloggen er således minst like mye for min del som for deres, håper dere liker den og hvis ikke er det også greit.
Tilbake til hyggeligere ting:
På søndag hadde jeg sesongens første MC tur. Jeg har da hatt lappen siden oktober og kun kjørt i en måned. Jeg var derfor litt nervøs og tenkte vel selv at det kanskje ikke var verdens smarteste ting å begi seg ut på. Men det gikk fin fint, det var 2-3 varmegrader ute og bare veier. Følelsen av å ruse avgårde var berusende og jeg fikk testet turtallet på Monsteret ordentlig. Det var litt glatt i noen svinger, men det gikk fint så lenge jeg ikke dro på for mye ut av svingen

I morgen tenker jeg å starte pendlingen til jobb, jeg tror ikke det blir hver dag forløpig, men kjører de dagene det er meldt pent vær og plussgrader hele dagen.