Som Nordiske motorsyklister, så må vi ofte finne oss i kaldt og vått kjørevær, skyhøye priser på utstyr,tåpelige EU regler og myndigheter som prøver å sette kjepper i hjulene våre. Det hjelper ikke med en anmeldelse av en perforert skinndress fra en fyr fra Arizona som aldri i sitt liv har sett snø og en god omtale av en "billig, men mye for pengene" sykkel hjelper lite når man må betale trippel pris i norden og det finnes ingen forhandlere på din side av landet.
(Jeg overdriver, men dere kan se poenget

En side med anmeldelser av utstyr, sykler og nettbutikker fra vanlige motorsyklister i norden hadde vært helt kurrant. Jeg har ofte funnet meg selv måtte grave ganske dypt for å finne informasjon som burde ligget klart tilgjengelig. Nå som jeg sitter på denne informasjonen så vil jeg gjerne dele den med andre på en oversiktelig og ryddig måte.
(f.eks A2 registrert Triumph Street Triple)
Jeg har tenkt litt på å skrive noen anmeldelser på utstyr som jeg eier eller har eid, men vil helst unngå starte en blogg som jeg konstant må oppdatere tittel på og som kan være uoversiktelig. Jeg foreslår følgende:
Et nytt underforum under Utstyrsveggen med typ tittel : Brukernes Anmeldelser (Eller noe lignenede)
Hver ny tråd kan være en anmeldelse.
Ved riktig implementering så har jeg stor tro på at dette kan hente inn mye ny trafikk mot forumet. Det er i alle fall verdt en tanke.
Hvis dette allerede er implementert og ligger gjemt inne i forumet et eller annet sted, så beklager jeg for dette.