Div. "Selvlysende" vester...
For de som kjører Custom, ekstra lys, eller bare markeringslys i blinklysene??
Har vurdert det siste alternativet da jeg selv føler at disse seeses bedre.... eller??

Håy..bm skrev:Hva gjør der for å synligjøre der for andre trafikanter(bilister)??
Div. "Selvlysende" vester...
For de som kjører Custom, ekstra lys, eller bare markeringslys i blinklysene??
Har vurdert det siste alternativet da jeg selv føler at disse seeses bedre.... eller??
:
:
Det var vel snålt hvis de ikke tok hensyn til det da, men hvem vet?!?Joppe skrev:Det ble sagt sist jeg handlet hjelm at man i England hadde analysert mculykkene og funnet at svarte hjelmer var overrepresentert i ulykkes-statistikken, mens hvite slapp mer positivt fra det. Kan vel muligens ha noe med at det selges mest svarte hjelmer kontra hvite?
Håy..Joppe skrev:Det ble sagt sist jeg handlet hjelm at man i England hadde analysert mculykkene og funnet at svarte hjelmer var overrepresentert i ulykkes-statistikken, mens hvite slapp mer positivt fra det. Kan vel muligens ha noe med at det selges mest svarte hjelmer kontra hvite?
HA HA!Joppe skrev:...jeg går av sykkelen og bort til henne, banker høflig på vinduet hvor hun hvit av sjokk åpner forsiktig. Jeg hilser og sier det var nære på.....hvis du ønsker å ta livet av meg kan vi jo arrangere et møte på en strekning hvor du kan sikte bedre og holde høyere fart, så er du hvertfall sikker på å lykkes?