Mitt mc liv startet når jeg kjørte opp i 1984, og det ble da en Kawa 900 Z1 til kose kjøring og en Kawa 650 til litt værdags. Jeg var da 25 år og skjønte fort at hvis jeg skulle bli 30, måtte nok mc live slutte like fort som det startet. Jeg var rett og slett ikke moden nok oppe i hue til å ha motorsykkel. Det var bare av og på med gassen, og helst bare på

Etter 15 nye år startet mc liv nr 2, og jeg var litt mere voksen oppi topplokket og det ble 5 år med Suzuki 650 Katana, og Yamaha XJ900

4 jenter og jobb gjore at jeg måtte sette mc livet igen på vent, men ikke avsluttet. Vi flyttet fra Bærums Verk til Sarpsborg, byttet jobb fra Forsvaret til NSB og det ble bytte fra mc til Porsche.
Noen bilder fra min Porsche tid :)

Etter 8 år i Porsche Club Norge, med 4 av de i styret og 2 år med kjøring i 944 cupen, er mitt mc liv nr 3 startet

06 model BMW K 1200 GT, er innkjøpt og den ble i dag 24 mars kjørt hjem til sitt nye liv med meg.
Jeg har nå blitt mange og 50 :) og håper det skal bli noen fine historier og turer med denne og meg