Erfaringer med ATA?
-
- Motorsykkelen din: Jobber med saken :)
Erfaringer med ATA?
Sharkspeed selger noen ganske billigere skinndresser av merke ATA (eks: https://sharkspeed.no/product-crudegrey). Noen som har noen erfaringer med dette? Sliter med å finne på google. Takk på forhånd!
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Erfaringer med ATA?
ATA er det samme som Alive, merket som Sharkspeed har solgt i mange år, og som aller først het Rescue.
Jeg har en perforert Recue skinnjakke og har ingen negative merknader til den.
Derimot har jeg blandet erfaring med tekstilklærne fra Alive/Sharkspeed. Svakheter med sømmer som revner og glidelåser som svikter har vært gjengangerfeil på noen av Alive klærne jeg har kjøpt. Kjøpt fordi prisen var behagelig og fordi jeg rett og slett likte utseendet. Alive buksewner har også passet bra og vært behagelig å ha på seg.
Produktet fra Sharkspeed som jeg er best fornøyd for øvrig, er dobbel D-ring beltet i tekstil.
Jeg har en perforert Recue skinnjakke og har ingen negative merknader til den.
Derimot har jeg blandet erfaring med tekstilklærne fra Alive/Sharkspeed. Svakheter med sømmer som revner og glidelåser som svikter har vært gjengangerfeil på noen av Alive klærne jeg har kjøpt. Kjøpt fordi prisen var behagelig og fordi jeg rett og slett likte utseendet. Alive buksewner har også passet bra og vært behagelig å ha på seg.
Produktet fra Sharkspeed som jeg er best fornøyd for øvrig, er dobbel D-ring beltet i tekstil.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Jobber med saken :)
Takk for svar!!
- Zettexx
- Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
Har kjøpt litt av hvert derfra. Alt greit, særlig med hensyn til pris. Kundeservice er eneste drawback. Det sie de har tatt et tak og bedret...men jeg vet ikke.