Fikk "ny" topp fra USA til jul, og ett pakningssett... og frem til nå i slutten av februar så har det sått stille...
Var innom på Farstads Motorservice med sylinderen for å høre om det var mulig å redde den, og det skulle ikke være noe problem! Så på fredag når lønninga kommer så er det på tide å bestille litt igjen! Nytt overdim. Wiseco stempel, 80mm kontra 79mm orginalt blir det nok da.

Så i påska blir det kanskje tid til å vaske motoren innvendig og gjøre ett forsøk på å sette den sammen med nye tetninger og pakninger. Syns lagrene er i ok stand så jeg tenker å gjøre ett forsøk på å starte den med lagrene og kamkjede etc. som står i nå. Skulle være ett lavkostprosjekt, men det kryper sakte over 10 lapper totalt nå...

Driver og funderer på å bytte hovedlykt til enten en litt mindre rund lykt med H4 pære med en Hella tusenmetring i tillegg. Eller så har jeg en ide om frontlykt fra en BMW F800GS, fant en på ebay til 600,-, liker look'en på den lykta, og det er mye bedre lysbilde i den enn i en Suzuki lykt...

Er på sjøen igjen nå, men det er hjemreise neste uke så da blir det full fres igjen med alle de fprskjellige prosjektene.
Hytta står ferdig utvending nå til helga/over helga så da blir det en god del jobb på Dovre iløpet av dette året også, har brukt mesteparten av fritiden min på Dovre siden August i fjor. Fra 26.01 til 1.mars ble det faktisk hele 7000km på bilen...

Har fått forsikringstilbud på BMW'n, så det er bare å aktivere den og betale så får jeg hentet skiltet. Håper å få tid til å kjøre så smått over påske, og muligens 1.Mai tur til Tingvoll!