Da har jeg fått meg til å lage en bruker etter og brukt denne siden aktiv til ulike formål siden jeg startet med MC lappen i fjor sommer. Etter lappen var i boks fikk jeg streng beskjed fra fruen at sykkel kjøp måtte vente til vi var flyttet inn i vårs nye bolig. Det ble gjort i starten av februar i år som også gjorde at jeg hadde veldig mye tid til å lette etter riktig sykkel. Etter mye fram og tilbake både på diverse forum og mye Youtube og et besøk på MC messa, falt jeg til slutt på den nye Street Triple RS fra Triumph.
Denne ble bestilt av den nye Triumph forhandleren så nettopp startet opp i Bergen. Sykkelen har ankommet forhandler slik at jeg skal reise opp neste tirsdag å hente den sammen med en kompis. Turen hjem er vell rett over 5 timer. Må fra Åsane til Jæren i Rogaland. Jeg har valgt å frakte den hjem med bruk av en varebil fra jobb slik at jeg får kjøre noen turer her hjemme før den må på første service etter 800km.
Bilen jeg har til disponible er en Ford Transitt som har nok av feste for å stroppe den fast. Dette er min første MC også min første gang jeg skal hente en MC. Så jeg lurte på om dere hadde noen gode innspell på hvordan jeg kan sikre sykkelen uten å gjøre noen modifikasjoner til lasterommet i varebilen. Er det nok med å stroppe den på hver side av styret og en på bakhjulet? Eller er det flere ting jeg bør gjøre for å sikre sykkelen best mulig.
På forhand takk, og beklager for grammatikken har dessverre litt skrivevansker så går heilt imot min logikk å opprette et emne selv. Bruker normalt forum bare til å lese meg opp på ting.